کد خبر : 5150
دیدگاه‌ها برای سقوط خودرو پراید در گودال ۱۲ متری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1393 - 22:16
-

سقوط خودرو پراید در گودال ۱۲ متری در سبزوار

سبزواریان: مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: صبح امروز؛ یک دستگاه خودرو پراید در جنوب صالح آباد سبزوار در گودال ۱۲ متری آب سقوط کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده پراید اعلام کرد و افزود: این حادثه در منطقه

سبزواریان: مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: صبح امروز؛ یک دستگاه خودرو پراید در جنوب صالح آباد سبزوار در گودال ۱۲ متری آب سقوط کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده پراید اعلام کرد و افزود: این حادثه در منطقه کوره های آجر پزی پایین تر از صالح آباد در ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح رخ داد.

وی با اظهار اینکه متاسفانه دو سرنشین این خودرو به درون گودال سقوط کردند، گفت: یکی از سرنشینان این حادثه پیرمرد ۸۵ ساله ای بود که در بخش هایی از بدن دچار شکستگی های متعدد شده بود.

معصومی تصریح کرد: با اعلام این خبر؛ آتش نشانان ایستگاه یک به عنوان پشتیبان عملیات و ایستگاه شماره دو به عنوان گروه نجات خود را به محل حادثه رساندند و متوجه شدند خودرو مستقیم درون چاه آب افتاده است.

مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه این مهم کار نجات گران را سخت می کرد، گفت: در نهایت پس از ۴۵ دقیقه عملیات سخت آتش نشانان توانستند مصدوم را از خودرو خارج و وی را جهت مداوا و انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.