کد خبر : 9880
دیدگاه‌ها برای سقوط پژو در محور افچنگ – قز دو مصدوم داشت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 16:59
-

سقوط پژو در محور افچنگ – قز دو مصدوم داشت

سبزواریان: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: سقوط یک دستگاه خودرو سواری پژو از روی پل در محور افچنگ – قز سبزوار دو مصدوم برجای گذاشت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر با بیان این مطلب افزود: بر اثر این حادثه که ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه صبح

سبزواریان: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: سقوط یک دستگاه خودرو سواری پژو از روی پل در محور افچنگ – قز سبزوار دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر با بیان این مطلب افزود: بر اثر این حادثه که ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه صبح به مرکز فرماندهی ۱۲۵ اطلاع رسانی شد دو سرنشین خودرو پژو مصدوم شدند و برای درمان مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

وی در تشریح این خبر گفت: به گفته مصدوم این حادثه، این اتفاق شب گذشته در محور روستای افچنگ- قز سبزوار رخ داد که خودرو سواری پژو از روی پل به پایین سقوط می کند و به دلیل تردد کم رفت و آمد در این مسیر آنها تا صبح در میان خودرو با شدت جراحات گیر کرده بودند.

معصومی اضافه کرد: با عبور یک دستگاه خودرو از این مسیر در صبح امروز وی با مشاهده این حادثه، سانحه را به اورژانس و سازمان آتش نشانی اطلاع می دهد.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار به محض دریافت این حادثه ۷ نفر از امدادگران آتش نشان سازمان با دو دستگاه خودرو حریق و نجات سبک از ایستگاه های شماره ۳ و دو به محل حادثه اعزام می شوند که آنها پس از ۲۰ دقیقه تلاش حادثه دیده را از میان خودرو رها سازی و تحویل اورژانس می دهند.

معصومی خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن سازمان آتش نشانی به محل حادثه یکی از سرنشینان مصدوم نیز برای درمان به بیمارستان انتقال یافته بود.

وی گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.