کد خبر : 13315
دیدگاه‌ها برای سنجش سلامت ۱۲۷ هزار نوآموز خراسان رضوی در ۶۴ پایگاه بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 9:04
-

سنجش سلامت ۱۲۷ هزار نوآموز خراسان رضوی در ۶۴ پایگاه

سبزواریان: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۲۷هزار نوآموز ابتدایی این استان در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت مورد معاینه قرار گرفتند. به گزارش ایرنا، ابوالحسن حقیقی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از منتخبان دوره ابتدایی شهرستان سبزوار افزود: در این پایگاه ها نوآموزان در بخش های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی

سبزواریان: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۲۷هزار نوآموز ابتدایی این استان در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت مورد معاینه قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، ابوالحسن حقیقی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از منتخبان دوره ابتدایی شهرستان سبزوار افزود: در این پایگاه ها نوآموزان در بخش های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و پایش رشدی معاینه شدند.

وی اظهار کرد: علاوه بر سلامت نوآموزان اول ابتدایی، ۱۲۵ هزار نوآموز پیش دبستانی نیز تا اواخر مرداد ماه زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت، آموزش نوآموزان پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شده است، گفت: مراکز پیش دبستانی باید نسبت به دریافت مجوز به آموزش پرورش مراجعه کنند.

حقیقی افزود: هم اکنون سه هزار و ۳۲۳ مرکز پیش دبستانی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد هزار و ۷۰ مرکز در سیستم آموزش و پرورش قرار ندارند.

وی با بیان اینکه اولویت این معاونت افزایش پوشش تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید از نظر نیروی آموزشی و امکانات در دوره ابتدایی کمبودی وجود ندارد.

وی گفت: در این استان ۹ مدرسه عشایری تک دانش آموزی و ۴۴۵ مدرسه با کمتر از ۹ دانش آموز وجود دارد و هیچ دانش آموز ابتدایی این استان از تحصیل باز نمی ماند.

در این مراسم از منتخبان دوره ابتدایی این شهرستان قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.