کد خبر : 8493
دیدگاه‌ها برای سند دار شدن ۷۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان های سبزوار و داورزن بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 18:16
-

سند دار شدن ۷۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان های سبزوار و داورزن

سبزواریان: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار، اراضی ملی شهرستانهای داورزن و سبزوار را یک میلیون هکتار اعلام کرد و گفت : در راستای تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های منابع طبیعی برای ۷۵۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستانها سند مالکیت صادر شد. قاسم آخوندی در گفت و گو با قدس آنلاین، با

arazi-melli01سبزواریان: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار، اراضی ملی شهرستانهای داورزن و سبزوار را یک میلیون هکتار اعلام کرد و گفت : در راستای تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های منابع طبیعی برای ۷۵۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستانها سند مالکیت صادر شد.

قاسم آخوندی در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه مراحل اداری سند دارکردن حدود ۱۰۰ هزار هکتار دیگر از اراضی شهرستان های سبزوار و داورزن درحال انجام است افزود: در پی اجرای مقررات ماده دو و ۵۶ قانون قطعی شدن مالکیت منابع طبیعی برای ۸۵۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستانها نقشه تهیه شده است .

وی با اشاره به اینکه هزینه سند مالکیت هر هکتار اراضی ۵۰ هزار ریال است ، ادامه داد : سال گذشته ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای سند دارکردن اراضی شهرستان های سبزوار و داورزن اختصاص یافت .

آخوندی خواستار اعتبارات بیشتر برای سند دار کردن اراضی ملی شهرستان های مزبور شد و اضافه کرد : اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال برای سند دار کردن ۱۰۰ هزار هکتار دارای نقشه در شهرستان های سبزوار و داورزن نیاز است.

رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری سبزوار یاد آور شد : از ۷۵۰ هزار هکتار اراضی دارای سند مالکیت ۵۰ هزار هکتار سند تکبرگی و مابقی دفترچه ای است.

وی اولویت امسال منابع طبیعی سبزوار را سند دار کردن ۱۰۰ هزار هکتار اراضی دارای نقشه و سپس تک برگی کردن اسناد دفترچه ای براساس اختصاص اعتبار عنوان کرد و خاطر نشان کرد : با تک برگی کردن اسناد اراضی ملی به شبکه ملی زمین در کشور می پیوندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.