کد خبر : 3441
دیدگاه‌ها برای شب فرهنگی سبزوار در نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 12:09
-

شب فرهنگی سبزوار در نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان

سبزواریان.کام: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از حضور فرهیختگان شهرستان سبزوار در سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محبوبه طبسی با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان که از ۲ الی ۹ آبان فعالیت

tabasiسبزواریان.کام: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از حضور فرهیختگان شهرستان سبزوار در سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محبوبه طبسی با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان که از ۲ الی ۹ آبان فعالیت خود را آغاز می کند در دومین شب برگزاری نمایشگاه میزبان فرهیختگان دیار سربداران است.

وی گفت: در دومین شب برگزاری نمایشگاه، مراسمی با عنوان شب فرهنگی شهرستان سبزوار با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار می شود .

طبسی اظهار داشت: این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، فرماندار شهرستان سبزوار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سبزوار، مسئولین و فرهیختگان شهرستان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: رونمایی از کتاب قرآن پژوهان سبزوار، معرفی و پخش گزارش برنامه های فرهنگی وهنری شهرستان سبزوار در سال ۹۳ ، اجرای برنامه های متنوع هنری و سخنرانی را از برنامه های پیش بینی شده این مراسم عنوان نمود .

گفتنی است مراسم شب فرهنگی شهرستان سبزوار در مورخ شنبه ۳ آبان ماه در محل سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان برگزار می گردد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.