کد خبر : 13390
دیدگاه‌ها برای شستشوی ۱۰۹ کیلومتر شبکه و سم پاشی ۵هزار منهول فاضلاب در شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 14:31
-

شستشوی ۱۰۹ کیلومتر شبکه و سم پاشی ۵هزار منهول فاضلاب در شهر سبزوار

سبزواریان: رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : ۱۰۹کیلومتر شبکه فاضلاب در سبزوار در ۴ ماهه سال جاری شستشو شد. علی شایقی افزود : در این مدت ۲۸۲ مورد اتفاقات رفع شد که ۳۸ مورد مربوط به شبکه فرعی ، ۸ مورد مربوط به منهول و ۲۳۶ مورد هم مربوط

سبزواریان: رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : ۱۰۹کیلومتر شبکه فاضلاب در سبزوار در ۴ ماهه سال جاری شستشو شد.

علی شایقی افزود : در این مدت ۲۸۲ مورد اتفاقات رفع شد که ۳۸ مورد مربوط به شبکه فرعی ، ۸ مورد مربوط به منهول و ۲۳۶ مورد هم مربوط به انشعابات بود .

وی ادامه داد : ویدئومتری بیش از ۲ کیلومتر شبکه فاضلاب ، بازرسی ادواری و رفع نواقص آدم روها جمعا به تعداد ۲ هزارو ۴۶۳ مورد نیز در این مدت انجام شده است .

رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار همچنین از سم پاشی ۵ هزارو ۳۰۳ منهول خبر داد و گفت : همسطح و مرئی سازی و تعویض دریچه ۵۳ منهول از دیگ اقدامات آبفای سبزوار درمدت یاد شده است. وی تعداد منهولهای در حال بهره برداری را ۷ هزارو ۴۷۲ مورد اعلام کرد. به گفته وی ۲۲۰هزارو۵۸۶ نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب شهر سبزوار قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.