کد خبر : 13392
دیدگاه‌ها برای شناسایی ۱۹۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 14:36
-

شناسایی ۱۹۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سبزوار

سبزواریان: کارشناس مسئول امور حقوقی، قراردادها و تملک اراضی شرکت آب و فاضلاب سبزوار از شناسایی هزارو۹۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در ۴ ماهه سالجاری در سبزوار خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، علی‌اکبر کوشکی گفت : از این تعداد ۴۵۰ مورد به مجاز تبدیل شده است.

عکس تزئینی است.

سبزواریان: کارشناس مسئول امور حقوقی، قراردادها و تملک اراضی شرکت آب و فاضلاب سبزوار از شناسایی هزارو۹۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در ۴ ماهه سالجاری در سبزوار خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، علی‌اکبر کوشکی گفت : از این تعداد ۴۵۰ مورد به مجاز تبدیل شده است.

وی با اشاره به ۵۳۰ مورد قطع انشعاب و معرفی ۱۳۰ مورد به مراجع قضایی ارجاع ادامه داد : با توجه به این که انشعابات غیرمجاز مشکلاتی را در امر آبرسانی مطلوب به شهروندان ایجاد می کند و همچنین حجم زیادی از آب شرب شهری را هدر می دهند کشف و قطع این نوع انشعابات به صورت جدی و شبانه روزی از سوی این حوزه پیگیری می شود .

وی با بیان اینکه دست کاری تاسیسات آب و استفاده غیرمجاز از شبکه های آب و فاضلاب براساس مواد ۶۶۰ و۶۸۷ قوانین مجازات اسلامی از ۳ تا ۱۰ سال حبس به دنبال دارد خاطر نشان کرد: لایحه برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز از آب ، فاضلاب و برق در جلسه اخیر مجلس شورای اسلامی تصویب و به تائید شورای نگهبان هم رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.