کد خبر : 5435
دیدگاه‌ها برای شنبه، شب غوغای جوانان پاپ خوان! بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1393 - 22:29
-

شنبه، شب غوغای جوانان پاپ خوان!

سبزواریان – سیدجلال سیدان: پنجمین شب جشنواره‌ی موسیقی گلبانگ ۲ با اجرای گروه پاپ پژواک به سرپرستی آقای مهدی ملک‌پور، رهبر نوازندگان آقای پوراستاد، خوانندگان آقای جواد ذاکری و آقای مسعود دواچی، با سازهای ویولون، پیانو، درام، انواع گیتار، کیبورد، دکور زیبا همراه با نورافشانی آغاز شد. تالار کاشفی پر از جمعیت و دو طرف سالن مردم

سبزواریان – سیدجلال سیدان: پنجمین شب جشنواره‌ی موسیقی گلبانگ ۲ با اجرای گروه پاپ پژواک به سرپرستی آقای مهدی ملک‌پور، رهبر نوازندگان آقای پوراستاد، خوانندگان آقای جواد ذاکری و آقای مسعود دواچی، با سازهای ویولون، پیانو، درام، انواع گیتار، کیبورد، دکور زیبا همراه با نورافشانی آغاز شد.

تالار کاشفی پر از جمعیت و دو طرف سالن مردم سراپا ایستاده، از جمعه شب هم شلوغ‌تر است. تعداد زیاد جمعیت، کودکان و رفت و آمدها بر شلوغی سالن افزوده‌اند!
برنامه با صدای بلندسازها و خوانندگی آقای جواد ذاکری، جوان با استعداد و خوش ذوق که شعر برخی از ترانه‌ها هم سروده ایشان است؛ آغاز می‌شود،

golbang-pajvak02

آهنگ اول، دوم و… پشت سر هم بدون تغییر سازها و صحنه. برنامه ادامه پیدا می‌کند و با تشویق حضار (سوت و کف) که اکثراً جوان هستند همراه می‌شود. ظاهراً این برنامه اولین اجرای گروه پژواک در حضور جمعیت انبوه است* و تجربه‌ی جدید. نوازندگان و خوانندگان همگی جوان هستند و خوش می‌درخشند. حضور پرتعداد آنان در برنامه‌های جشنواره نشان از توان بالقوه‌ی موسیقیایی شهرستان سبزوار و نوید آینده‌ای پربار در این عرصه می‌دهد.

هنرنمایی جوانان در این نوع برنامه‌ها باعث بالارفتن اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه‌ی قوی برای تقویت بنیه‌ی هنری آنان می‌شود. در این راستا پیشرفت حوزه هنری و فرهنگی شهرستان در سال‌های اخیر خصوصاً در انواع موسیقی، قابل توجه و تقدیر است. اجرای جشنواره‌ها نقطه عطف این تلاشهاست.

برنامه در قسمت اول با اجرای چند ترانه و شور و نشاط فراوان ادامه می‌یابد. در قسمت دوم آقای مسعود دواچی خواننده خوش صدا و هنرمند، بدون تغییر صحنه و سازها، خواندن را آغاز می‌کند و در همان ابتدا با تشویق فراوان حضار روبرو می‌شود و گویا جوانان ایشان را از طریق فضاهای مجازی می‌شناسند. چند آهنگ پی‌درپی و سه ترانه از کارهای مرحوم مرتضی پاشایی به نام‌های (روز برفی، ستایش، نگران منی) اجرا شد که با استقبال شدید و همخوانی حاضران همراه گردید.

golbang-pajvak05

حضور اعضای محترم شورای اسلامی در برنامه‌ها، آقایان مقصودی، کرامت، پسندیده، نورنهنگ، تعصبی، بروغنی و تلاش آقای رضا شجاع‌مقدم مجری خوب با خواندن متن‌های زیبا در رابطه با تأثیر موسیقی و هنر، همچنین اداره سالن در این شب‌های شلوغ، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

golbang-pajvak07

اهمیت کار و نقش آقای استیری مدیر کانون موسیقی و سرکار خانم شیرازی، مسئول مؤسسه هنری کیاسبز، در سامان گرفتن و برگزاری جشنواره نیز قابل تقدیر است.

مام کسانی که به توسعه‌ی امر فرهنگ و هنر کمک می‌کنند قابل تقدیرند که گفته‌اند: «هر که فرهنگ نورزد به چه ارزد!»

سلامت و شادمان و هنردوست باشید.

*: طبق گفته آقای مهدی ملک‌پور، مدیر گروه پژواک؛ این گروه در کمتر از ۲ماه تشکیل شده است و اجرای شب گذشته، اولین اجرای رسمی این گروه بوده است.

گزارش تصویری: پنجمین شب جشنواره گلبانگ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.