کد خبر : 8619
دیدگاه‌ها برای شهرستان داورزن از داشتن یک مرکز درمانی شبانه روزی محروم است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 17:52
-

شهرستان داورزن از داشتن یک مرکز درمانی شبانه روزی محروم است

سبزواریان: فرماندار داورزن از کمبود پزشک و امکانات درمانی در این شهرستان تازه تاسیس ابراز ناخرسندی کرد و گفت: هم اکنون این شهرستان از داشتن یک مرکز درمانی شبانه روزی محروم است. رضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وجود پنج مرکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان افزود

reza-fallahi02سبزواریان: فرماندار داورزن از کمبود پزشک و امکانات درمانی در این شهرستان تازه تاسیس ابراز ناخرسندی کرد و گفت: هم اکنون این شهرستان از داشتن یک مرکز درمانی شبانه روزی محروم است.

رضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وجود پنج مرکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان افزود : حداقل باید مرکز بهداشتی و درمانی شهر داورزن به صورت شبانه روزی به مردم و مسافران عبوری از این شهرستان خدمات رسانی کنند و درب این مرکز درمانی همیشه به سوی مراجعین باز باشد .
وی ادامه داد : در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل مردم این شهرستان به خاطر نبود مراکز درمانی شبانه روزی مجبور هستند بیماران را برای مداوا به مراکز درمانی سبزوار منتقل کنند.

نماینده عالی دولت در داورزن با اشاره به تردد سالانه ۲۰ میلیون مسافر و زائر از مسیر این شهرستان ، ضمن تاکید بر لزوم شبانه روزی شدن مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان داورزن یاد آور شد : مجروحان حوادث جاده ای این شهرستان به خاطر نبود بیمارستان باید برای درمان به بیمارستانهای شهرستان سبزوار منتقل شوند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم شتاب در تکمیل پروژه مرکز درمان بستر این شهرستان خاطر نشان کرد : تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی ۱۰ تختخوابی یکی از نیازهای اصلی و اساسی مردم شهرستان داورزن است.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد: این مرکز درمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای ذیربط امسال تکمیل و بهره برداری شود.

وی با اشاره به عبور سالانه میلیونها مسافر و زائر از مسیر این شهرستان گفت : راه اندازی این مرکز درمانی در غرب استان خراسان رضوی بسیار ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن هم به خبرنگار ما گفت : در حال حاضر یک مرکز بهداشتی و درمانی شهری شبانه روزی در شهر داورزن و چهار مرکز بهداشتی درمانی درمانی در روستاهای صدخرو ، مزینان ،مقیسه و ریوند این شهرستان خدمات رسانی می کنند.

رضا خسروجردی با بیان اینکه مرکز بهداشتی و درمانی شهر داورزن دارای دو پزشک عمومی است ،افزود: این مرکز درمانی در ساعات غیر اداری هم بیماران اورژانسی و گروه هدف را پذیرش می کنند.

وی اظهار کرد :در مجموع هشت پزشک عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی این شهرستان مستقر هستند.

خسروجردی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ادامه داد : انصافا دولت یازدهم و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار توجه ویژه ای به مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان داورزن دارد و پیگیر هستیم تا مرکز درمان بستر این شهرستان در سالجاری راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی امکانات شبانه روزی خواهد داشت و دارای پنج پزشک شبانه روزی ،یک پزشک متخصص ، آزمایشگاه مجهز ، رادیو لوژی و ….خواهد بود تصریح نمود : ۱۹ خانه بهداشت در سطح شهر و روستاهای شهرستان داورزن خدمات رسانی می کنند که هر کدام از آنها تعدادی روستاهای اقماری را تحت پوشش دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.