کد خبر : 3982
دیدگاه‌ها برای شورای دانش آموزی عامل هماهنگی فعالیت های دانش آموزی خواهد بود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 9:09
-

شورای دانش آموزی عامل هماهنگی فعالیت های دانش آموزی خواهد بود

سبزواریان.کام: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: شورای دانش آموزی عامل هماهنگی فعالیت های دانش آموزی خواهد بود. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار علی مهرآرا در مراسم انتخاب نمایندگان شورای دانش آموزی شهرستان با بیان این مطلب افزود: این شورا می تواند زمینه ی مشارکت فعال

shora-daneshamoziسبزواریان.کام: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: شورای دانش آموزی عامل هماهنگی فعالیت های دانش آموزی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار علی مهرآرا در مراسم انتخاب نمایندگان شورای دانش آموزی شهرستان با بیان این مطلب افزود: این شورا می تواند زمینه ی مشارکت فعال و مسؤولیت پذیری دانش آموزان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: دانش آموزان می توانند با تشکیل این شورا در ایجاد فرصت های مناسب برای برگزاری هرچه غنی تر اوقات فراغت گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: بیان صریح و بی پرده ی مشکلات و خواسته های دانش آموزان نیز از دیگر وظایف شورای دانش آموزی خواهد بود.

مهرآرا شورای دانش آموزی را نماد تکریم و توجه به دانش آموز دانست و ادامه داد: تمرین مشارکت جویی و مسؤولیت پذیری و تقویت خودباوری در این شورا به وجود خواهد آمد.

در ادامه ی این مراسم بعد از رای گیری تعداد ۹ دختر و ۹ پسر انتخاب شدند که از این تعداد دو نفر برای شورای دانش آموزی استان معرفی خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.