کد خبر : 4328
دیدگاه‌ها برای منتخبین دانش آموزان به عنوان مشاوران مدیر آموزش و پرورش منصوب شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 23:32
-

منتخبین دانش آموزان به عنوان مشاوران مدیر آموزش و پرورش منصوب شدند

سبزواریان.کام: طی مراسمی که از سوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد، منتخبین دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش به عنوان مشاوران مدیر در امور دانش آموزی منصوب شدند. دکتر بینش در مراسمی که به این منظور برگزار شده بود شورای دانش آموزی را استفاده از خرد جمعی بیان

سبزواریان.کام: طی مراسمی که از سوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد، منتخبین دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش به عنوان مشاوران مدیر در امور دانش آموزی منصوب شدند.

دکتر بینش در مراسمی که به این منظور برگزار شده بود شورای دانش آموزی را استفاده از خرد جمعی بیان کرد و گفت: انتظارات دانش اموزان از این قالب می تواند به گوش مسؤولان برسد.

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: آن چه که در کف مدارس رخ می دهد باید مد نظر مدیران و مسؤولان آموزش و پرورش قرار گرفته و مرجع تصمیم گیری باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی پیگیری مطالبات دانش موزان را وظیفه ی نمایندگان آنان دانست و گفت: باید نمایندگان شوراهای دانش آموزی با توجه به شرح وظایف خود به دنبال احقاق حق دانش آموزان باشند.

علی مهرآرا ادامه داد: همدلی و همراهی نمایندگان دانش آموزان در برگزاری جلسات مکرر و انتقال خواسته های آنان مورد نظر است.

نمایندگان دانش آموزان نیز در سخنانی مطالبات خود را از جمله استفاده از تکنولوژی روز در مدارس، اردوهای فرهنگی – تفریحی، تریبون آزاد دانش آموزی، استعداد یابی در زمینه های مختلف، جلسات هم اندیشی دانش آموزی، آزمون های علمی و حضور در مجمع مدیران و بیان خواسته های دانش آموزان بیان کردند.

در ادامه ی این جلسه، از بین دانش آموزان سجاد بهجتی، مرتضی تیمارچی، امیرحسن شمسایی، سروش داورزنی، علی احمدی، میثم فهیمی، شایان قلعه نویی، صابر دیواندری و بهزاد عارف نژاد؛ دانش آموزان سروش داورزنی و بهزاد عارف نژاد به عنوان نمایندگان دانش آموزان پسر برای مجلس شورای دانش آموزی استان  انتخاب شدند.

همچنین از بین  دانش آموزان دختر اسما سید آبادی، فاطمه سادات حسینی راد، ساناز محمدی، کیمیا فخاری، آیدا عابد، فاطمه همایی، مهسا سراج، هدیه خسروجردی و مقصوده مزینانی؛ دانش آموزان  کیمیا فخاری و مهسا سراج به عنوان نمایندگان دانش آموزان دختر برای مجلس شورای دانش آموزی استان  انتخاب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.