کد خبر : 6739
دیدگاه‌ها برای شیء نورانی برادر هاله نورانی است؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 10:25
-

شیء نورانی برادر هاله نورانی است؟

روزنامه شرق – پوریا عالمی: ۲۱اسفند ۱۳۹۳، رسانه‌های محلی از سقوط یک شیء نورانی ناشناخته در سواحل فریدونکنار، بابلسر و تنکابن خبر دادند. اما این شیء نورانی ناشناخته چه بود و چرا افتاد؟ این شیء داداش آن هاله معروف است. شیء و هاله نورانی خواهر و برادری هستند که حدود ۱۰سال پیش همدیگر را گم

روزنامه شرق – پوریا عالمی: ۲۱اسفند ۱۳۹۳، رسانه‌های محلی از سقوط یک شیء نورانی ناشناخته در سواحل فریدونکنار، بابلسر و تنکابن خبر دادند.

اما این شیء نورانی ناشناخته چه بود و چرا افتاد؟

این شیء داداش آن هاله معروف است. شیء و هاله نورانی خواهر و برادری هستند که حدود ۱۰سال پیش همدیگر را گم کردند. هاله نورانی که به آمریکا رفته بود، به‌صورت اتفاقی در هواپیمای آقای احمدی‌نژاد، سوار شد و دیگر نتوانست دل از او بکند و حتی در سازمان‌ملل هم بی‌خیال ماجرا نشد.

در تمام تصویرهایی که از محمود احمدی‌نژاد در سازمان‌ملل گرفته شده،هاله نورانی نیز دیده می‌شود. خود آقای احمدی‌نژاد در اظهارنظری غیرتاریخی گفته بود این هاله آمد و من را در برگرفت. این قضیه باعث شد سران کشورها در سازمان‌ملل چشمشان را از روی ما دوتا برندارند.

شیء نورانی، برادر هاله نورانی بعد از سخنرانی سازمان‌ملل، دنبال خواهرش هاله می‌گردد. شیء آخرین‌ردی که از هاله پیدا کرد، به آسمان نارمک، یکی از مناطق توریستی ایران، می‌رسید.

در این منطقه ارزان‌ترین گوجه دنیا به فروش می‌رسد. این گوجه مناسب برای پرت‌شدن به سمت سیاستمداران طراحی شده است.

شیء نورانی پس از اطلاع دست‌به‌کار شد و به سمت ایران پرواز کرد. همه‌چیز طبق نقشه پیش می‌رفت که یک‌دفعه بامب، خورد به یک‌چیزی که نمی‌دانست چیست و پیش از آنکه به آسمان نارمک برسد، در آب‌های بابلسر سقوط کرد.

اما شیء نورانی، برادر هاله نورانی، در آسمان ایران با چه‌چیزی تصادف کرد؟

آقای اسفندیار رحیم‌مشایی، کارشناس امور هوایی و فضایی و تخیلی، گفت من همان سال اولی که به سمع و نظر دوستان رسیدم، گفتم که در آسمان ایران فرشتگان پرواز می‌کنند. اما کسی جدی نگرفت و حتی همین عالمی بارها من را سوژه کرد. الان می‌بینید که چه خطری خطوط پروازی ما را تهدید می‌کند یا نه؟

به گزارش آمبولانسچی، نه‌تنها خبری از هاله نورانی در دست نیست که خبری هم که از شیء نورانی در دست بود، از دست رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.