دیدگاه‌ها برای معجزه را در هزاره سوم گردن بگیرید بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 18:13
-

احمدی نژاد در گواتمالا:

معجزه را در هزاره سوم گردن بگیرید

معجزه هزارهٔ سوم، این روزها دوباره در اخبار خودش را مطرح کرده، آن هم به خاطر سفر به کشور گواتمالا با هزاران مشکل و درگیری داخلی

معجزه هزارهٔ سوم، این روزها دوباره در اخبار خودش را مطرح کرده، آن هم به خاطر سفر به کشور گواتمالا با هزاران مشکل و درگیری داخلی! رئیس‌جمهوری که در زمان مسئولیتش مدام در مورد جعل هلوکاست سخن می‌گفت، به لبنان سفر می‌کرد، در تریبون‌های جهانی علیه رژیم صهیونسیتی موضع می‌گرفت و … حالا و در زمانه‌ای که فلسطین اشغالی در میانه یک جنگ تمام‌عیار قرار گرفته، سفر کرده‌است به آن سوی اقیانوس‌ها تا در کنفرانس فلان شرکت کند!

احمدی‌نژاد یکی از برجسته‌ترین نمادهای پوپولیسم (عوام‌گرایی) در تاریخ معاصر ایران است و با کارنامه‌ای فاجعه‌بار در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تجربه تلخ و زخمی عمیق بر پیکره این جامعه یادگار گذاشت که تا ابد برای ما و فرزندانمان درس‌آموز خواهد بود!

جالب است جریان سیاسی که خودش را اصولگرا معرفی می‌کرد و در زمان پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات، خوشحال بود و بر مناصب مدیریتی می‌نشست، حالا سعی می‌کند این طوق را به گردن نپذیرد! طوری رفتار می‌کنند و حرف می‌زنند انگار آن احمدی‌نژاد فرد دیگری بود و این یکی انسانی است متفاوت! در حالی که احمدی‌نژاد در همان زمان هم همین بود و دلسوزان یا منتقدان به تصریح در موردش گفتند یا نوشتند! آن‌ها ولی چشمشان را بسته بودند!

دیگرانی هم هستند در مناصب مختلف که این روزها باز بر موج همان پوپولیسم سوار شده‌اند، شعارهای بی‌خطر و خوش‌رنگ و لعاب سر می‌دهند و در هرم مدیریتی به سرعت نور رشد و پیشرفت می‌کنند! همان‌ها که روزی برای احمدی‌نژاد فرش قرمز پهن کردند و بعد او را گردن نگرفتند، این روزها دارند برای دیگران تعریف و تمجید یا زمینه فراهم می‌کنند!

اگر قرار است مدام از گردن گرفتن مسئولیت شانه خالی کنند و به هزار بهانه متوسل شوند، بهتر است از همان اول بشناسیمشان و باورشان نکنیم! احمدی‌نژاد یک شخص نیست، یک پدیده است و زمینه برای تکرار چون اویی، بسیار فراهم است! در همین شهرستان و حوزه انتخابیه خودمان نیز چنین پوپولیست‌هایی داشته‌ایم و داریم که همین رویه را پیش گرفته‌اند.

عوام‌گرایان بی‌تردید بالاخره شکست خواهند خورد! چون صرفاً شعارهای تو خالی هستند. فقط مسئله، گرفتاری‌ها و مشکلاتی است که برای ما مردم فراهم می‌کنند! پس بهتر است خودمان آگاه باشیم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.