کد خبر : 7538
دیدگاه‌ها برای طرح توسعه بهشت رضوان در سال ۹۴ ادامه دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 20:08
-

طرح توسعه بهشت رضوان در سال ۹۴ ادامه دارد

سبزواریان: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: طرح توسعه آرامستان ”بهشت رضوان” در سال ۹۴ ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری با بیان اینکه صدور پروانه چاه عمیق ۱۶۰ متری آب آرامستان ” بهشت رضوان ” یکی از اجرای طرح توسعه این ارامستان می باشد، افزود: با توجه به

aramestan-02سبزواریان: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: طرح توسعه آرامستان ”بهشت رضوان” در سال ۹۴ ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری با بیان اینکه صدور پروانه چاه عمیق ۱۶۰ متری آب آرامستان ” بهشت رضوان ” یکی از اجرای طرح توسعه این ارامستان می باشد، افزود: با توجه به مشکل کمبود آب این آرامستان، پروانه حفر این چاه چندی پیش صادر و در آینده ای نه چندان دور برای انجام عملیات تحویل سازمان آرامستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث غسالخانه بهشت رضوان نیز رو به اتمام است، اظهار داشت: در هفته سبزوار ( ۲۵تا ۳۱ اردیبهشت) این طرح به بهره برداری خواهد رسید تا آرامستان جدید با شدت و حدت بیشتری به ارائه خدمات به شهروندان سبزواری بپردازد.

مدیر عامل سازمان ارامستان های شهرداری سبزوار همچنین به توقف دفن اموات در قبرهای دوطبقه آرامستان فعلی اشاره کرد و گفت: این مهم به درخواست شهروندان، دستور و تاکید شهردار و پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر برای ارتقای کمی و کیفی بهداشت شهری شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

دلبری ادامه داد: البته در صورت درخواست شهروندان و به منظور جلب رضایت آنان اموات در قبور دو طبقه دفن خواهند شد.

وی با بیان اینکه در آرامستان بهشت رضوان هم حدود ۲ هزار قبر پیش ساخته شده است، تصریح کرد: بنا به تاکید شهردار تاکنون هیچ قبر دو طبقه ای در این آرامستان احداث نشده است .

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار در پایان به کاشت ۱۲ هزار اصله نهال و گل در آرامستان بهشت رضوان به منظور توسعه فضای سبز و اراستگی ظاهری این ارامستان اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.