کد خبر : 11669
دیدگاه‌ها برای طرح جامع ترافیک سبزوار بازنگری می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 18:40
-

طرح جامع ترافیک سبزوار بازنگری می شود

سبزواریان: قائم مقام شهردار سبزوار از بازنگری طرح جامع ترافیک این شهرستان خبرداد. جعفر صائمی نسب در گفت وگو با روزنامه خراسان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح بازآفرینی در هفت محله شهرستان سبزوار و نیاز شهرستان به اجرای طرح ترافیکی این طرح در شهرستان بازنگری می شود. وی افزود: در همین زمینه روند مطالعات طرح

سبزواریان: قائم مقام شهردار سبزوار از بازنگری طرح جامع ترافیک این شهرستان خبرداد.

جعفر صائمی نسب در گفت وگو با روزنامه خراسان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح بازآفرینی در هفت محله شهرستان سبزوار و نیاز شهرستان به اجرای طرح ترافیکی این طرح در شهرستان بازنگری می شود. وی افزود: در همین زمینه روند مطالعات طرح جامع ترافیک شهرستان توسط مشاور آغاز شده که امیدواریم به زودی به پایان برسد.

صائمی نسب ادامه داد: در این طرح ساخت پارکینگ ها در شهرستان نیز بررسی می شود. وی با بیان این که فقط سه پارکینگ عمومی در شهرستان سبزوار وجود دارد تصریح کرد: این پارکینگ ها فقط در مرکز شهرستان ایجاد شده و به همشهریان در این محدوده خدمات ارائه می کند.

وی با بیان این که موضوع احداث پارکینگ در طرح جامع ترافیک شهری فعلی پیش بینی نشده است، تصریح کرد: موضوع نبود پارکینگ در شهرستان و افزایش میزان خودرو ها و کمبود فضای تردد در خیابان های اصلی شهر تبدیل به معضل اساسی برای شهروندان شده است.

صائمی نسب گفت: یکی از برنامه های شهرداری استقرار پارکینگ های طبقاتی فلزی و سیار در شهرستان و خیابان های پر تردد است. قائم مقام شهردار سبزوار با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و زیر ساختی در این شهر یادآورشد: اجرای طرح کمربند شمال،کمربند شرق،اجرای طرح سیل بند در محلات شهرستان، طرح باغ ایرانی،باغ بازار سبزوار و طرح بزرگ میدان سربداران به عنوان مهم ترین پروژه عمرانی شهرداری سبزوار بخشی از طرح های در دست اجرای شهرداری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.