کد خبر : 11653
دیدگاه‌ها برای طرح جامع مدیریت پسماند شهری سبزوار تدوین می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دی 1394 - 13:56
-

طرح جامع مدیریت پسماند شهری سبزوار تدوین می شود

سبزواریان: معاون فنی و آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند شهری این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید معنوی زاده با اعلام این خبر افزود: به منظور مشخص نمودن افق برنامه ریزی و چشم انداز اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط با پسماند، تهیه

سبزواریان: معاون فنی و آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند شهری این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید معنوی زاده با اعلام این خبر افزود: به منظور مشخص نمودن افق برنامه ریزی و چشم انداز اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط با پسماند، تهیه طرح جامع مدیریت پسماند در یک منطقه بسیار ضروری است.

وی اظهار کرد: بنابراین در هر شهری پیش از اجرای پروژه های اجرایی مرتبط با پسماند، لازم است ابتدا مطالعات طرح جامع پسماند براساس ساختارهای اجتماعی، فرهنگی، فنی و مهندسی و محیط زیستی با توجه به برنامه ریزی های میان مدت و بلندمدت برای نیل به اهداف استراتژیک مدیریت پسماند تهیه شود.

او ادامه داد: طرح جامع مدیریت پسماند به دلیل اینکه همه ابعاد سیستم مدیریت پسماند در درون شهر را مورد بررسی قرار می دهد، بالادست ترین سندی است که در زمینه مدیریت پسماند هر منطقه و یا شهری تهیه می شود و در واقع الگویی است برای تصمیم گیری و سیاست گذاری اصولی و مناسب در زمینه مدیریت پسماندها.

معنوی زاده گفت: در این راستا قرار است شهرداری سبزوار با همکاری سازمان مپ مشهد در قالب انعقاد یک قرارداد طرح جامع مدیریت پسماند شهری سبزوار را به عنوان دومین شهر استان خراسان رضوی پس از مشهد تهیه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.