کد خبر : 4482
دیدگاه‌ها برای عملیات اجرایی موزه شهید فرومندی در سبزوار آغاز می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1393 - 16:23
-

عملیات اجرایی موزه شهید فرومندی در سبزوار آغاز می شود

سبزواریان: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی موزه سردار شهید محمد فرومندی در این شهر خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با اعلام این خبر گفت: با اتمام مطالعات، کار نظارت بر مشاور و عملیات اجرایی موزه شهید فرومندی بطور همزمان از هفته آینده آغاز

shahid-foromandiسبزواریان: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی موزه سردار شهید محمد فرومندی در این شهر خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با اعلام این خبر گفت: با اتمام مطالعات، کار نظارت بر مشاور و عملیات اجرایی موزه شهید فرومندی بطور همزمان از هفته آینده آغاز می شود تا در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از این موزه باشیم.

وی یادآور شد: تبدیل منزل شخصی سردار شهید محمد فرومندی به موزه به پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر سبزوار صورت گرفت که خوشبختانه با خریداری و تملک آن مکان، کار بهسازی و انجام عملیات عمرانی آن در دستور کار قرار گرفت.

اختریان افزود: براساس طرح ها در یک اقدام جهادی؛ پیاده روسازی جلو منزل شهید فرومندی، بهسازی پشت بام، بنای ساختمان، طبقه همکف صورت می گیرد.

وی هدف از ایجاد این اقدام را نشر و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و شناساندن دلاوری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از جمله شهید فرومندی به فرزندان این مرز و بوم به خصوص نسل چهارم انقلاب بیان کرد.

در ادامه دکتر طالبی شهردار سبزوار با انتقاد از تاخیر ۹ ماهه روند بهسازی و آغاز عملیات اجرایی موزه شهید فرومندی؛ بر تسریع آغاز عملیات اجرایی موزه تاکید کرد و گفت: هرچه سریعتر تلاش ها برای راه اندازی موزه صورت بگیرد.

گفتنی است شهید فرومندی قائم مقام لشگر ۵ نصر خراسان یکی از سرداران تاثیرگذار در طول جنگ تحمیلی محسوب می شود. این شهید والا مقام در ۲۰ دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در پاسگاه زید به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.