کد خبر : 9554
دیدگاه‌ها برای فعالیت ۶۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 18:20
-

فعالیت ۶۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سبزوار

سبزواریان: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار از فعالیت ۶۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد. حمیدرضا موسوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت ۶۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گفت: از این تعداد آموزشگاه مجوزدار، ۴۰ آموزشگاه در حال فعالیت است. وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار نفر

fanni-herfei01سبزواریان: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار از فعالیت ۶۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا موسوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت ۶۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گفت: از این تعداد آموزشگاه مجوزدار، ۴۰ آموزشگاه در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار نفر در چهار ماه ابتدایی امسال در این آموزشگاه‌ها آموزش دیده‌اند، تصریح کرد: از ۶۰ آموزشگاه در حال فعالیت دو آموزشگاه به صورت آزاد مدیریت می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در این آموزشگاه‌ها فراگیران در رشته‌های خیاطی، آرایش، رایانه و … در حال آموزش هستند، خاطرنشان کرد: دستاوردهای این هنرآموزان در مناسبت‌های مختلف در نمایشگاه‌های مختلف در سطح پارک‌ها به نمایش عمومی در می‌آید.

وی با بیان اینکه همکاری‌های خوبی را در زمینه ارائه آموزش‌ها به آموزش و پرورش داریم، اضافه کرد: هر سازمانی که قصد ارائه آموزش به علاقمندان را داشته باشد باید از سازمان فنی و حرفه‌ای مجوزهای لازم را دریافت کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار با بیان اینکه در زمینه ارائه آموزش‌های کشاورزی، تعمیرگاهی و انواع صنایع ظرفیت خوبی را در این شهرستان داریم، یادآور شد: در حال حاضر با توجه به درخواست‌های کمیته امداد و سازمان بهزیستی آموزش‌های لازم در راستای توانمندسازی مددجویان این سازمان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار ظرفیت عقد تفاهم‌نامه با ادارات این شهرستان را برای ارائه انواع خدمات آموزشی دارد، افزود: همه باید از ظرفیت‌های این شهرستان در راستای ارائه خدمات آموزشی بهره ببریم و در این زمینه آموزش‌های ویژه‌ای برای دانشجویان، دانش‌آموزان، کارکنان دولت و مددجویان مختلف در نظر گرفته شده است.

موسوی یکی از برنامه‌های ویژه مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار را ارائه خدمات آموزشی به مددجویان زندان سبزوار دانست و اضافه کرد: یکی از مشکلات در زندان کمبود فضای فیزیکی برای ارائه خدمات به مددجویان بوده که درخواست ما از این اداره تامین شرایط لازم برای ارائه آموزش‌های بیشتر به مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی در پادگان‌های نظامی ویژه سربازان نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: یکی از اقدامات در این شهرستان کمک به بخش صنایع در زمینه افزایش کیفیت محصولات بوده که البته ارتباط حوزه صنعت در شهرستان سبزوار نسبت به دیگر شهرستان‌ها با ما ضعیف است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار با اشاره به پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به فراگیران آموزش دیده این مرکز گفت: این تسهیلات در قالب گروه‌های مستقل و گروه‌های پشتیبان از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود که شرایط خوبی را برای اشتغال ایجاد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.