کد خبر : 10286
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 11:27
-

قتل در پی درگیری مسلحانه در سبزوار

سبزواریان: شب گذشته (دوشنبه) یکی از اراذل شهر سبزوار به نام (الف.خ) پدر یکی دیگر از اراذل به نام (ف.ح) را به ضرب گلوله مورد هدف قرار داده است که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان امداد شهید بهشتی فوت کرده است. شاهدان بیمارستان امدادی سبزوار را فوق‌العاده شلوغ توصیف کرده و اعلام کرده‌ بودند

qatl-aslahe01سبزواریان: شب گذشته (دوشنبه) یکی از اراذل شهر سبزوار به نام (الف.خ) پدر یکی دیگر از اراذل به نام (ف.ح) را به ضرب گلوله مورد هدف قرار داده است که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان امداد شهید بهشتی فوت کرده است.

شاهدان بیمارستان امدادی سبزوار را فوق‌العاده شلوغ توصیف کرده و اعلام کرده‌ بودند پلیس با نیروهای فراوانی که در محل مستقر کرده به‌شدت مبادی عبور و مرور به داخل بیمارستان را کنترل کرده است.

گفته می‌شود پلیس با توجه به سوابق طرفین نزاع و به‌منظور پیشگیری از وقوع حملات انتقام‌جویانه تدابیر لازم را اندیشیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شهروند پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

نظر به اینکه از زحمات نیروی انتظامی تقدیر می کنیم اما سبزوار چقدر است که این ارازل واوباش را نمی توانید دستگیر کنید امنیت شهر را به هم ریخته اند علاوه بر آن آبروی شهرمان ومافرانی که از این شهر عبور می کنند تکلیفشان چیست چرا باید شهر سربدار به این روز دربیاید مسؤلین محترم به فکر بیکاری جوانان باشید که فردا نوبت شماست

نظرات بسته شده است.