کد خبر : 9925
دیدگاه‌ها برای لوله های نفت سبزوار جابجا شد، آغاز جدول گذاری از هفته آینده بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 18:36
-

لوله های نفت سبزوار جابجا شد، آغاز جدول گذاری از هفته آینده

سبزواریان: معاون عمران شهرداری سبزوار از اتمام طرح جابجایی خط لوله فراورده های نفتی سبزوار و آغاز جدول گذاری مسیر از هفته آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه این طرح با تدبیر شورای اسلامی و تلاش جهادی شهرداری صورت گرفت، افزود: در حال حاضر اجرای جابجایی

lole-naft-bahonar05سبزواریان: معاون عمران شهرداری سبزوار از اتمام طرح جابجایی خط لوله فراورده های نفتی سبزوار و آغاز جدول گذاری مسیر از هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه این طرح با تدبیر شورای اسلامی و تلاش جهادی شهرداری صورت گرفت، افزود: در حال حاضر اجرای جابجایی خطوط لوله های نفتی به پایان رسیده و شهرداری کار تسطیح مسیر را آغاز نموده است.

وی با اظهار اینکه هدف از اجرای این طرح احیا و زیباسازی خیابان شهید باهنر و ایمن سازی عبور ترافیکی این منطقه از سطح شهر سبزوار می باشد، اظهار داشت: مسیر انتقال و جابجایی لوله های نفت سبزوار ۲ هزار و ۵۴۰ متر در ۳ لاین نفت سفید، بنزین و گازوئیل بود.

صائمی نسب یادآور شد: طول مسیر اجرای این طرح حدفاصل انتهای خیابان فرودگاه(شمال تلمبه خانه) تا شمال خیابان شهید باهنر (تقاطع باروت کوبی) بالغ بر۲ هزار و ۷۰۰ متر ، عرض هر باند سواره رو به صورت جداگانه ۱۱ متر جهت جلوگیری از برخوردهای رخ به رخ ، عرض آیلند میان جداکننده ۸ متر، عرض پیاده رو در هر جهت در افق طرح ۵ متر می باشد.

معاون عمران شهرداری سبزوار با بیان اینکه فاز نخست این طرح بزرگ شهری از فروردین آغاز و طبق برنامه ریزی ها در موعد مقرر به اتمام رسید، گفت: از هفته آینده پیمانکار طرح عملیات اجرایی و جدول گذاری این مسیر را آغاز خواهد کرد و انشاء ا.. طبق برنامه ریزی در شش ماهه دوم سال جاری کار را به اتمام خواهد رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.