کد خبر : 11994
دیدگاه‌ها برای محافل انس با قرآن در سبزوار و خوشاب برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 18:44
-

محافل انس با قرآن در سبزوار و خوشاب برگزار می‌شود

سبزواریان: کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار و خوشاب اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف گسترش معارف قرآنی و همچنین استعدادیابی، دو محفل انس با قرآن در این شهرستان‌ها برگزار می‌شود. مصطفی رحیمی، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار و خوشاب در گفت و

qoranسبزواریان: کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار و خوشاب اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف گسترش معارف قرآنی و همچنین استعدادیابی، دو محفل انس با قرآن در این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مصطفی رحیمی، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار و خوشاب در گفت و گو با ایکنا، با اشاره به برگزاری دو محفل انس با قرآن در دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف گسترش معارف قرآنی و همچنین استعداد‌یابی، برگزاری این دو محفل برنامه‌ریزی شده است.

وی ادمه داد: این دو محفل قرآنی یکی در مسجد ابوالفضلی شهر سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب در روز ۱۳ بهمن و محفل قرآی دیگر در روستای نامن در محل امامزاده بی‌بی علیه خاتون روستای باشتین روز ۱۵ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

کارشناس علوم قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار و خوشاب با بیان اینکه این مراسم‌ها با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ جلسه قرآنی در شهرستان شناسایی شده است که به مناسبت دهه فجر به ۳۰ گروه از این جلسات تعداد ۲۰۰ جلد قرآن کریم به همراه رحل قرآن و به دیگر جلسات ۱۵۰ بسته فرهنگی اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: ۲۰ کلاس آموزشی توسط ۱۶ تشکل قرآنی در شهرستان و حومه در حال برگزاری است که از چهار ماه گذشته شروع شده است؛ پایان دوره این کلاس‌های آموزشی در دهه فجر به همراه اهدای هدایا و اعطای گواهی پایان دوره به قبول شدگان برگزار خواهد شد.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه از مجموع قریب به هزار و ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کننده در مسابقات قرآنی مائده ۶۰۰ نفر در آزمون شرکت کردند، تصریح کرد: سه نفر به قید قرعه از میان افرادی که تمام نمره آزمون کسب کرده‌اند، برای قرعه‌کشی کمک هزینه سفر زیارتی کربلا که در مراسم اختتامیه صورت می‌گیرد، معرفی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.