کد خبر : 4762
دیدگاه‌ها برای مربی تیم والیبال شهرداری سبزوار: امسال قول قهرمانی می دهیم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 22:46
-

مربی تیم والیبال شهرداری سبزوار: امسال قول قهرمانی می دهیم

سبزواریان: مربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: امسال قول قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال استان خراسان رضوی می دهیم. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری افزود: امسال مسابقات لیگ برتر استان خراسان رضوی از روز پنجشنبه هجدهم دی ماه با حضور ۲۲ تیم به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد

volyball01سبزواریان: مربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: امسال قول قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال استان خراسان رضوی می دهیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری افزود: امسال مسابقات لیگ برتر استان خراسان رضوی از روز پنجشنبه هجدهم دی ماه با حضور ۲۲ تیم به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: هرچند سال گذشته تیم والیبال شهرداری سبزوار در میان ۱۶ تیم عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد اما امسال با تلاش و تمرینات مستمری که بازیکنان داشته اند؛ جام قهرمانی را به سبزوار خواهیم آورد.

آزادواری تصریح کرد: شرایط تیم در حال حاضر خوب است و بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی به امید به خدا تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند.

وی خاطر نشان کرد: سبزوار در رشته والیبال از استعدادهای خوبی برخوردار است که می طلبد مسئولان شهری حمایت خود را از بازیکنان این رشته و سایر رشته های ورزشی دوچندان کنند.

مربی تیم والیبال شهرداری سبزوار در پایان از حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر، دکتر طالبی شهردار سبزوار، معاون اداری مالی شهرداری و رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.