کد خبر : 3715
دیدگاه‌ها برای مسابقات دو و میدانی دوره ابتدایی پسران برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 1:00
-

مسابقات دو و میدانی دوره ابتدایی پسران برگزار شد

سبزواریان.کام: مسابقات دو و میدانی دوره ی ابتدایی مدارس پسرانه ی سبزوار با حضور ۷ تیم در محل ورزشگاه شهید مظهری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این مسابقات در ۱۰ماده برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد: در دو ۱۰۰متر؛ دانش آموزان کسری مظفری، محمد مهدی صانعی و

edu09سبزواریان.کام: مسابقات دو و میدانی دوره ی ابتدایی مدارس پسرانه ی سبزوار با حضور ۷ تیم در محل ورزشگاه شهید مظهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این مسابقات در ۱۰ماده برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

در دو ۱۰۰متر؛ دانش آموزان کسری مظفری، محمد مهدی صانعی و سجاد تقوی از آموزشگاه های خرازی، امیرکبیر و سماء به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در دو ۲۰۰متر؛ دانش آموزان محمد مهدی صانعی، پویا کوشکی و شایان دشتبان از آموزشگاه های امیرکبیر، خرازی و امیرکبیر به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در دو ۸۰۰متر؛ دانش آموزان سپهر توانایی، محمد صفرپور و علی وظیفه دوست از آموزشگاه های امیرکبیر، خرازی و ربانی به ترتیب مقام اول تا سوم را تصاحب نمودند.

در دو ۱۵۰۰متر؛ سپهر توانایی و علی شکیبی از آموزشگاه امیرکبیر و سجاد ایزی از آموزشگاه ربانی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دو ۶۰۰متر با مانع؛ دانیال اعتمادی و مهدی محسنی ثانی از آموزشگاه خرازی و مجتبی صانعی از آموزشگاه طالقانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در دو ۴ در ۱۰۰متر؛ آموزشگاه های خرازی، امیرکبیر و طالقانی به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در پرش طول؛ مهدی استیری، محمد جواد شاره و جواد جمیلی از آموزشگاه های سما، ۲۲بهمن و طالقانی به ترتیب مقام اول تا سوم را تصاحب نمودند.

در پرش ارتفاع؛ مهدی استیری، محمد امین خسروجردی و جمشید عجمی از آموزشگاه های سما، خرازی و طالقانی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پرتاب وزنه؛ علی شاه طلب و آرش محبی خواه از آموزشگاه خرازی و مهدی کلاته دولتی از آموزشگاه ربانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در پرتاب توپ؛ علی شاه طلب، صادقی یزدی و سیاووش کوشکی از آموزشگاه های خرازی، طالقانی و سما به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

بنا بر این گزارش؛ آموزشگاه خرازی با ۶۷ امتیاز مقام اول، آموزشگاه امیرکبیر با ۴۸ ونیم امتیاز مقام دوم و آموزشگاه طالقانی با ۳۱ امتیاز مقام سوم را تصاحب نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.