کد خبر : 3759
دیدگاه‌ها برای مسابقات دو و میدانی متوسطه دوره دوم پسرانه برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 21:21
-

مسابقات دو و میدانی متوسطه دوره دوم پسرانه برگزار شد

سبزواریان.کام: مسابقات دو و میدانی متوسطه ی دوره ی دوم پسرانه ی سبزوار با حضور ۹ تیم در محل استادیوم شهید مظهری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این مسابقات در ۱۵ماده برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد: در رشته ی دو ۱۰۰متر؛ امیرحسین شمخانی، محمد جلمبادانی و

سبزواریان.کام: مسابقات دو و میدانی متوسطه ی دوره ی دوم پسرانه ی سبزوار با حضور ۹ تیم در محل استادیوم شهید مظهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این مسابقات در ۱۵ماده برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

در رشته ی دو ۱۰۰متر؛ امیرحسین شمخانی، محمد جلمبادانی و مرتضی کسکنی از آموزشگاه های فرهنگیان، شهید دیواندری و فرهنگیان به ترتیب حایز رتبه ی اول تا سوم شدند.

در رشته ی دو ۲۰۰متر؛ سجاد شمسایی و محمدرضا آب ورز از هنرستان شهید چمران و سید محمود مهرآبادی از هنرستان کمال الملک به ترتیب مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

در رشته ی دو ۴۰۰متر؛ داوود نعمتی، امیرحسین وحدتی و محمد جلمبادانی از آموزشگاه های ابن یمین، امام حسین(ع) و شهید دیواندری به ترتیب عنوان اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ی دو ۸۰۰متر؛ محمد مهرآبادی، داوود نعمتی پور و محراب بشارت نیا از آموزشگاه های شهید چمران، ابن یمین و شهید دیواندری به ترتیب رتبه ی اول تا سوم را کسب نمودند.

در رشته ی دو ۱۵۰۰ متر؛ عباس محمودی ن‍ژاد و محمد شهرآبادی از هنرستان شهید چمران و داوود نعمتی پور از دبیرستان ابن یمین به ترتیب مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

در رشته ی دو ۳۰۰۰متر؛ حسین کلاته سیفری و عباس محمودی نژاد از هنرستان شهید چمران و پوریا سلحشوریان از هنرستان شهید دیواندری به ترتیب حایز رتبه ی اول تا سوم شدند.

در رشته ی ۶۰متر با مانع؛ امیرحسین استیری، محمد دلبری علی آباد ومحراب بشارت نیا از آموزشگاه های فرهنگیان، شهید چمران و شهید دیواندری به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ی ۳۰۰متر با مانع؛ حسین کلاته سیفری، عبداله خرم ن‍ژاد و امیرحسین چاهه از آموزشگاه های شهید چمران، شهید شجیعی و شهید دیواندری به ترتیب رتبه ی اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته ی رله ی امدادی؛ هنرستان های شهید چمران، شهید دیواندری و امام حسین(ع) به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ی پرش طول؛ امیرحسین استیری، مسعود آزادمنجیری و علی استیری از آموزشگاه های فرهنگیان، ابن یمین و علم و صنعت به ترتیب مقام اول تا سوم را تصاحب نمودند.

در رشته ی پرش سه گام؛ مسعود آزادمنجیری، رضا ساعدی و ابوالفضل عرب نخعی از آموزشگاه های ابن یمین، شهید چمران و شهید ایوب محمودی به ترتیب حایز رتبه ی اول تا سوم شدند.

در رشته ی پرش ارتفاع؛ محمد دلیر و رضا ساعدی از هنرستان شهید چمران و مرتضی کسکنی از دبیرستان فرهنگیان به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ی پرتاب وزنه؛ حسن جزندری و محمد سعادت طلب از هنرستان شهید چمران و جلال خسروجردی از هنرستان کمال الملک به ترتیب رتبه ی اول تا سوم را کسب نمودند.

در رشته ی پرتاب دیسک؛ مجتبی موحدی پور و رضا ساعدی از هنرستان شهید چمران و محمد جلینی از هنرستان کمال الملک به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

در رشته ی پرتاب نیزه؛ مجتبی موحدی پور، احمد جلینی و حسن جزندری از هنرستان های شهید چمران، کمال الملک و شهید چمران به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

بنا بر این گزارش؛ از نظر تیمی، آموزشگاه های شهید چمران، شهید دیواندری و ابن یمین به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.