کد خبر : 7708
دیدگاه‌ها برای مشاور طرح تفصیلی هفته آینده در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 18:31
-

مشاور طرح تفصیلی هفته آینده در سبزوار

سبزواریان: سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: از شنبه هفته آینده نماینده مشاور طرح تفصیلی در سبزوار استقرار می یابد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام اینکه طرح جامع شهر سبزوار سال ۹۱ به ما ابلاغ شد، افزود: این طرح اشکالاتی داشت که مدیریت شهری درصدد رفع ایرادات

سبزواریان: سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: از شنبه هفته آینده نماینده مشاور طرح تفصیلی در سبزوار استقرار می یابد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام اینکه طرح جامع شهر سبزوار سال ۹۱ به ما ابلاغ شد، افزود: این طرح اشکالاتی داشت که مدیریت شهری درصدد رفع ایرادات این طرح بودند، در این راستا چندین جلسه با مشاور گرفته شد که در نهایت مشاور مجاب شد خود یا نماینده ای را برای طرحی جامع و دقیق در شهر مستقر کند تا به صورت منطقه ای ایرادات طرح را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه نماید.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از مهمترین مشکلات مدیریت شهری نبود طرح تفصیلی برای شهر سبزوار است، اظهار داشت: متاسفانه کارشناسان شهرداری در فعالیت های پیش رو به چند طرح تفضیلی استناد می کنند که برای ارائه یک طرح بدون ایراد، مشاور از هفته آینده کارش را در سبزوار آغاز خواهد کرد.

صائمی نسب تصریح کرد: نبود طرح تفصیلی که بتوان در امورات شهری به آن استناد کرد مشکلاتی را برای شهروندان و کارکنان شهرداری بوجود اورده بود که در طرح جامع سال ۹۱ نیز بخشی از این مشکلات پابرجاست از جمله می توان به کوچکتر شدن محدوده شهر ، معابر و شراین در کاربری های متفاوت اشاره کرد که چالش های زیادی را صورت داده است.

سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار با بیان اینکه برای تدوین یک طرح تفصیلی مناسب نیاز به همراهی همه مدیران شهری است، خاطرنشان کرد: در این راستا مکاتباتی با ادارات سطح شهر جهت اعلام اطلاعات جامع از وضعیت شهری و مشکلات پیش روی آنها شده که امیدواریم هرچه سریعتر نظرات و دیدگاه های آنها به ما ارسال شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در تدوین طرح تفصیلی شهر افق شهر در حداقل ۱۰ سال آینده به خوبی ترسیم شود تا دیگر با مشکلات امروز طرح های جامع و تفصیلی در بحث های کاربری ها، رشد ناهمگون شهری، مناطق الحاقی، سکونتگاه های غیررسمی، مشکلات پیش روی هسته مرکزی شهر و محدوده ها و… نباشیم.

صائمی نسب ابراز امیدواری کرد: ایرادات طرح تفصیلی هرچه سریعتر برطرف و در اینده ای نه چندان دور برای ابلاغ به شورا و شهرداری ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.