کد خبر : 12129
دیدگاه‌ها برای مطالعات کوی گلستان تامین اعتبار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 15:27
-

مطالعات کوی گلستان تامین اعتبار شد

سبزواریان: معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: خوشبختانه راه و شهرسازی طی نامه ای موافقت خود را برای مطالعات کوی گلستان و تامین اعتبار آن اعلام نمود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، پارسی پور در مراسم جشن ۲۲ بهمن که در محله گلستان مدرسه الداغی با حضور شهردار سبزوار و جمعی از مدیران شهری

golestan-sabzevar01سبزواریان: معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: خوشبختانه راه و شهرسازی طی نامه ای موافقت خود را برای مطالعات کوی گلستان و تامین اعتبار آن اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، پارسی پور در مراسم جشن ۲۲ بهمن که در محله گلستان مدرسه الداغی با حضور شهردار سبزوار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: این مراسم جلوه وحدت و مشارکت اهالی با مدیران شهری است و ما با پشتوانه اعتماد اهالی طرح بازآفرینی کوی گلستان را آغاز کردیم و در این راستا اقدامات خوبی در زمینه توانمندسازی صورت گرفته است.

وی بازآفرینی کوی گلستان را در قالب دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: در برنامه کوتاه مدت چندی پیش مدیران ادارات ذی ربط با حضور در کوی گلستان به ارائه برنامه های خود پرداختند و امروز نیز طی نامه ای راه و شهرسازی موافقت خود را با مطالعات و تامین اعتبار آن عنوان نمود.

او ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه های کوتاه مدت زمینه برای توسعه محله گلستان فراهم شود و بتوانیم از ارزش های گردشگری این منطقه نیز هرچه بیشتر استفاده نماییم.

رئیس اداره میراث فرهنگی سبزوار هم کوی گلستان را گنجینه ای از هنر خالص و ناب سبزوار قدیم عنوان کرد و گفت: مراسم جشن امروز مقدمه ای است برای شناخت توانمندی های هنرمندان کوی گلستان به شهروندان سبزواری و همچنین معرفی کوی گلستان به عنوان یکی از مکان های گردشگری کشورمان که گمنام باقی مانده است.

اجرای موسیقی سنتی، قرائت شعر محلی و نمایش توانمندی های هنرمندان کوی گلستان در رشته های خراطی، نمدبافی، خورجین بافی،آهنگری و.. از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.