کد خبر : 1094
دیدگاه‌ها برای معابر خاکی سبزوار آسفالت می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 9:56
-

معابر خاکی سبزوار آسفالت می شود

سبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: آسفالت معابر سطح شهر در سه زیر شاخه آسفالت معابر خاکی، روکش آسفالت معابر قدیمی و آسفالت کوچه های سطح شهر انجام می شود که آسفالت معابر خاکی در اولویت کاری این اداره قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان اینکه امسال

asfaltسبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: آسفالت معابر سطح شهر در سه زیر شاخه آسفالت معابر خاکی، روکش آسفالت معابر قدیمی و آسفالت کوچه های سطح شهر انجام می شود که آسفالت معابر خاکی در اولویت کاری این اداره قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان اینکه امسال ۹۵ هزار متر مربع از آسفالت معابر خاکی سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در دستور کار این اداره می باشد، افزود: در این بخش آسفالت معابر خاکی ۲۴ هزار متر مربع از بلوار توحید شهر – دانشگاه حکیم با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال،۷ هزار متر مربع از خیابان جهاد ۸ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از انتهای خیابان امیرکبیر با ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، ۲ هزار متر مربع از انتهای خیابان جوادیه(راه ایزی) با ۶۰۰ میلیون ریال تا پایان سال صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از خیابان علمدار با ۳۷۵ میلیون ریال، ۲ هزار متر مربع از خیابان ادیب ۸ با ۳۶۰ میلیون ریال و ۳ هزار متر مربع از ۲۰ متری شهرک شیرخانی ها با اعتباری ۹۰۰ میلیون ریال هم از دیگر معابر خاکی خاکی سطح شهر محسوب می شوند که کار اسفالت آن تا انتهای سال انجام خواهد شد.

مدیر اداره عمران شهرداری همچنین به روکش آسفالت معابر قدیمی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: روکش آسفالت خیابان بعثت با۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال و روکش خیابان مطهری با ۸ هزار متر مربع و ۲ میلیاد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

ریواده گفت: آسفالت کوچه های سطح شهر نیز با ۳۵ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تا پایان سال انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.