کد خبر : 2980
دیدگاه‌ها برای ممنوعیت ذبح دام قربانی در معابر عمومی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:08
-

ممنوعیت ذبح دام قربانی در معابر عمومی سبزوار

سبزواریان.کام: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: ذبح دام قربانی در معابر عمومی سبزوار غیر قانونی و ممنوع می باشد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی ضمن تبریک عید قربان به شهروندان افزود: به منظور حفظ آراستگی و زیبایی شهر، ارتقاء سطح سلامت جامعه و جلو گیری از انتقال بیماری

zebh-damسبزواریان.کام: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: ذبح دام قربانی در معابر عمومی سبزوار غیر قانونی و ممنوع می باشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی ضمن تبریک عید قربان به شهروندان افزود: به منظور حفظ آراستگی و زیبایی شهر، ارتقاء سطح سلامت جامعه و جلو گیری از انتقال بیماری های مشترک انسان و دام همچون تب کریمه کنگو و… ذبح دام در معابر عمومی ممنوع گردیده است.

وی همچنین اظهار کرد: به استناد صورت جلسه ۵ شهریور ماه سال جاری کارگروه نظارت و نرخ گذاری کشتارگاه می توانند از خدمات رایگان کشتار دام نوین بیهق در روز عید قربان استفاده و از کشتار دام در معابر عمومی خودداری نمایند.

لازم به توضیح است از شهروندان انتظار می رود با در نظرگرفتن آلودگی ها و خطرات فراوان کشتار و ذبح دام در معابر عمومی سطح شهر و به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی و ابتلا خود و سایر شهروندان به بیماری های مرتبط با دام های قربانی شده، این موضوع را رعایت کرده و دام ها را برای انجام عمل قربانی به کشتارگاه منتقل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.