کد خبر : 2156
دیدگاه‌ها برای منتظر تحویل اشیای قدیمی مردم به موزه شهر هستیم بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 23:16
-

منتظر تحویل اشیای قدیمی مردم به موزه شهر هستیم

سبزواریان.کام: مدیر عامل موزه شهر سبزوار گفت: در آستانه افتتاح فاز دوم موزه شهر سبزوار در هفتم مهرماه منتظر تحویل اشیای قدیمی مردم و ادارات شهرستان به موزه شهر هستیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حمیدرضا سلیمانی افزود: همه مکاتبات مربوطه در خصوص فاز دوم موزه شهر صورت گرفته، استعلامات صورت جلسه شده و

moze_namaسبزواریان.کام: مدیر عامل موزه شهر سبزوار گفت: در آستانه افتتاح فاز دوم موزه شهر سبزوار در هفتم مهرماه منتظر تحویل اشیای قدیمی مردم و ادارات شهرستان به موزه شهر هستیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حمیدرضا سلیمانی افزود: همه مکاتبات مربوطه در خصوص فاز دوم موزه شهر صورت گرفته، استعلامات صورت جلسه شده و در حال حاضر در حال جمع آوری اجناس و اشیای قدیمی خصوصا از ادارات شهرستان سبزوار هستیم.

وی با اظهار اینکه امور عمرانی و فنی جهت ساختمان فاز دوم موزه در حال انجام است، گفت: فاز دوم موزه شهر به اعتباری بالغ بر حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی نیازدارد.

سلیمانی همچنین گفت: قرار است در حاشیه افتتاح فاز دوم موزه شهر بزرگترین حراجی عتیقه جات در سبزوار صورت بگیرد.

مدیر عامل موزه شهر سبزوار در ادامه با بیان اینکه کارهای اولیه راه اندازی موزه شهر به سال ۹۰ برمی گردد، یادآور شد: فاز نخست موزه شهر که در خرداد ماه به بهره برداری رسید دارای ۱۸۰ متر زیربنا ۴۴۰ مترمربع مساحت است و در آن حدود ۱۰۸ اثر تاریخی حفظ و نگهداری می شود.

وی با اشاره به اینکه شهر سبزوار با دارا بودن سبغه فرهنگی و تاریخی بیش از این گنجایش احداث این چنین موزه هایی را دارد، از پیگیری جهت راه اندازی چند موزه با ارزش دیگر در این شهر خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.