کد خبر : 7351
دیدگاه‌ها برای مهار ۲۲ مورد حریق در تعطیلات نوروز بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 20:10
-

مهار ۲۲ مورد حریق در تعطیلات نوروز

سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: ۲۷ مورد عملیات مهار حریق از سوی آتش نشانان سازمان آتش نشانی سبزوار در تعطیلات نوروزی امسال در نقاط مختلف شهر انجام شد. به گزارش روابط عمومی شهراری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: همه ساله در تعطیلات نوروز شهروندان شهرهای سراسر کشور فرصت را غنیمت شمرده

125sabzevarسبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: ۲۷ مورد عملیات مهار حریق از سوی آتش نشانان سازمان آتش نشانی سبزوار در تعطیلات نوروزی امسال در نقاط مختلف شهر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهراری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: همه ساله در تعطیلات نوروز شهروندان شهرهای سراسر کشور فرصت را غنیمت شمرده و در این ایام به مسافرت می روند اما حرفه آتش نشانی از جمله مشاغلی است تعطیلات و غیر تعطیلات نمی شناسد و آتش نشانان همیشه مشغول به خدمت هستند.

وی اظهار داشت: در این راستا در تعطیلات نوروزی که شهرمان، خلوتی محسوسی داشت ۲۲ مورد حریق رخ داد که آتش نشانان با حضور به موقع خود حریق ها را اطفا و از گسترش آن ها به مناطق دیگر جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار همچنین گفت: در این ایام ۷ مورد تصادف، ۸ مورد رفع آب گرفتگی، ۶ مورد آسانسور، ۳ مورد برش انگشتر و اشیا حلقوی و یک مورد حادثه چاه رخ داد که با حضور آتش نشانان خستگی ناپذیر امداد و نجات شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.