کد خبر : 7364
دیدگاه‌ها برای نامه انجمن اسلامی معلمان شهرستان ششتمد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردین 1394 - 17:22
-

نامه انجمن اسلامی معلمان شهرستان ششتمد

انجمن اسلامی معلمان شهرستان ششتمد طی نامه ای از ریاست محترم جمهوری خواستند: زمینه ای فراهم شود که در دوازدهم اردیبهشت ماه «روز معلم» با حضور خود در جمع خانواده ی بزرگ فرهنگیان در ورزشگاه آزادی تهران به خواسته ها و مشکلات این قشر از یاد رفته ، رسیدگی نماید . « ن وَالْقَلَمِ وَ

انجمن اسلامی معلمان شهرستان ششتمد طی نامه ای از ریاست محترم جمهوری خواستند:

زمینه ای فراهم شود که در دوازدهم اردیبهشت ماه «روز معلم» با حضور خود در جمع خانواده ی بزرگ فرهنگیان در ورزشگاه آزادی تهران به خواسته ها و مشکلات این قشر از یاد رفته ، رسیدگی نماید .

« ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ »

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران:

درود بر شما و سپاس از سیاست خارجه ی شما در پاسداشت دستاوردهای ارزشمند هسته ای .

« عاشق معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد ، نه اندیشه ها را .» دکتر علی شریعتی

« عشق ، معلم ، اندیشه » چقدر تکرار می شوند این واژه ها و چه غریب و بیگانه اند با ما در این برهه از زمان .

به یاد داشته باشیم که همگی احترام و عشق ورزیدن به معلم را همتراز با عشق و احترام به پدر و مادر می دانند . اما گویی خیال ندارند لحظه ای به فرهنگ این مرز و بوم و معلم نجیب و پر درد آن بیندیشند و شغل انبیا را گرامی بدارند.

رئیس جمهور محترم ! سالهاست که باغ فرهنگ و آموزش و پرورش این مملکت را خشکسالی و آفت فرا گرفته و این آفتهای پیاپی محصولات تعلیم و تربیت را به حداقل ارزش رسانده ، معیوب به جامعه تحویل می دهد و باغبان این باغ را که با حسرت به باغ تعلیم و تربیت می نگرد رنجور و شرمنده نموده است . چرا که او دوست دارد محصولاتی همچون بچه های انقلاب و بچه های هشت سال دفاع مقدس پرورش دهد . اما چنین کار سترگی ، همت و یاری ملی می طلبد که با تدوین برنامه های علمی و همه جانبه نگر و البته اقدام عاجل ، ریشه ی خشکسالی را در این باغ بخشکاند و بر رونق آن بیفزاید.

آقای رئیس جمهور ! دیرگاهیست که همه ی مسئولین همزبانند که باید به مشکلات فرهنگیان رسیدگی شود ، اما نیک می دانید که همدلی از همزبانی ، بهتر است و ما فرهنگیان امیدواریم که در سال ۱۳۹۴ که به فرموده رهبر معظم ، سال همزبانی و همدلی دولت و ملت نام گذاری گردیده ، با معلمان این ملت همدل شوید .

رئیس جمهور عزیز ! ما انتظار داریم ، همچون سفرهای استانی که حضرت عالی با حضور در جمع مردم آن مناطق به مشکلات آنها رسیدگی می فرمائید ، زمینه ای فراهم شود که در دوازدهم اردیبهشت ماه «روز معلم» با حضور خود در جمع خانواده ی بزرگ فرهنگیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران به خواسته ها و مشکلات این قشر از یاد رفته ، رسیدگی فرمائید .

امیدمان به تدبیر دولتی است که اعتدال را سرلوحه ی امور خود قرار داده و قطعا از این اعتدال راه گریزی نیست .

انجمن اسلامی معلمان شهرستان ششتمد خراسان رضوی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.