کد خبر : 7715
دیدگاه‌ها برای نرخ کرایه تاکسی در سبزوار باید واقعی شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 15:04
-

نرخ کرایه تاکسی در سبزوار باید واقعی شود

سبزواریان: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر سبزوار گفت: نرخ کرایه تاکسی در سبزوار باید واقعی شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جلال تعصبی در حاشیه نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه تعرفه تاکسی‌ها در سبزوار به درستی رعایت نمی‌شود، اظهار داشت: در این زمینه بحث‌های مختلفی

taxi-kerayeسبزواریان: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر سبزوار گفت: نرخ کرایه تاکسی در سبزوار باید واقعی شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جلال تعصبی در حاشیه نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه تعرفه تاکسی‌ها در سبزوار به درستی رعایت نمی‌شود، اظهار داشت: در این زمینه بحث‌های مختلفی مطرح شده و اعتقاد ما بر این است که این نرخ کرایه تاکسی باید به سمت واقعی شدن برود.

وی با بیان اینکه شورای سازمان تاکسیرانی طرحی را به تصویب رسانده که بر اساس آن نرخ کرایه تاکسی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد، تصریح کرد: براساس این مصوبه قیمت ۱۹۰ تومانی ورودی تاکسی به ۲۳۰ تومان افزایش می‌یابد که تجربه ثابت کرده این مصوبه در سال‌های قبل هم داده شده و هیچگاه توسط تاکسی‌داران رعایت نشده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر سبزوار با بیان اینکه ما نیز در شورای شهر می‌توانیم این مصوبه را به تصویب برسانیم، ادامه داد: با این کار عملا به برخی از تاکسی‌داران سودجو اجازه داده‌ایم تا هر گونه که می‌خواهند از مردم کرایه بگیرند و سازمان تاکسیرانی نیز نمی‌تواند بر همه ۳ هزار تاکسی سطح شهر نظارت کند.

تعصبی با تاکید بر اینکه نرخ کرایه تاکسی در سبزوار باید به سمت واقعی شدن برود ادامه داد: شورا باید در این زمینه مصالح مردم و مصالح قشر زحمتکش تاکسی‌دار را در نظر بگیرد و نرخ کرایه تاکسی در هر مسیر را به صورت واقعی اعلام کند و با عنوان مصوبه به فرمانداری ارسال شود.

وی با بیان اینکه ما در کمیسیون خدمات شهری رای به واقعی شدن نرخ کرایه تاکسی داده‌ایم، یادآور شد: وقتی نرخ کرایه تاکسی واقعی شود دیگر کسی از مردم پول اضافه نمی‌گیرد و حقوق شهروندان نیز حفظ می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه تاکسیرانی باید با متخلفان از قانون برخورد جدی داشته باشد، گفت: واقعی شدن نرخ کرایه تاکسی به معنای این نیست که افراد خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کنند و اگر کسی از این مصوبه تخطی کرد باید با او برخورد جدی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.