کد خبر : 4854
دیدگاه‌ها برای همایش کنکوری های ۹۴ سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1393 - 23:14
-

همایش کنکوری های ۹۴ سبزوار برگزار شد

سبزواریان: ستاد کنکور شهرستان سبزوار متشکل از آموزش و پرورش، شورای شهر و فرمانداری، همایش کنکوری های ۹۴ سبزوار را برگزار کرد. در ابتدای این مراسم، معاون متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در سخنانی توجه شورای شهر و فرمانداری به این موضوع را یک فرصت خوب عنوان کرد و گفت: این توجه نشان از

konkoriha01سبزواریان: ستاد کنکور شهرستان سبزوار متشکل از آموزش و پرورش، شورای شهر و فرمانداری، همایش کنکوری های ۹۴ سبزوار را برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم، معاون متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در سخنانی توجه شورای شهر و فرمانداری به این موضوع را یک فرصت خوب عنوان کرد و گفت: این توجه نشان از اهمیت کنکور خواهد داشت.

سید رضا خاتم پور ادامه داد: همکاری شورای شهر و فرمانداری در برگزاری این مراسم قابل تقدیر است.

مهدی مقصودی؛ عضو شورای شهر سبزوار نیز در سخنانی توجه به مسأله ی کنکور را خارج از ایجاد استرس و حساسیت بیان کرد و گفت: آشنا بودن دانش آموزان با وضعیت کنکور می تواند استرس دانش آموزان را برای این آزمون کاهش دهد.

در ادامه ی این همایش، که در دو گروه دختران و پسران انجام شد، مدرسان کشوری کنکور؛ حسین احمدی و امیر مسعودی که با صدا وسیما در این خصوص همکاری دارند از تهران برای آموزش و آشنایی بیش تر با کنکور سخنانی را ایراد کردند.

شایان ذکر است ستاد کنکور شهرستان سبزوار راهکارهای کاربردی در امتحان کنکور، کاهش استرس، توجه بیش تر به محتوای کتب درسی و توجه عمیق تر در خصوص مطالعه ی دروس تخصصی و عمومی را در سه جلسه ی مجزا با مشاورین و معاونین مقطع متوسطه ی دوم و دانش آموزان پیش دانشگاهی مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.