کد خبر : 4366
دیدگاه‌ها برای همایش” آشنایی با شبکه های اجتماعی” در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 16:10
-

همایش” آشنایی با شبکه های اجتماعی” در سبزوار

سبزواریان.کام: همایش “آشنایی با شبکه های اجتماعی” با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی اسرار و آموزش شهروندی شهرداری سبزوار برگزار شد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مدیر پژوهش سرای اسرار در این همایش گفت: شبکه های اجتماعی مانند هر وسیله ارتباطی، مزایا و معایبی دارد که به ترجیح کاربر انتخاب و مورد

social-networksسبزواریان.کام: همایش “آشنایی با شبکه های اجتماعی” با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی اسرار و آموزش شهروندی شهرداری سبزوار برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مدیر پژوهش سرای اسرار در این همایش گفت: شبکه های اجتماعی مانند هر وسیله ارتباطی، مزایا و معایبی دارد که به ترجیح کاربر انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.

دکتر نصرآبادی افزود: اما متاسفانه بسیاری از کاربردان ایرانی این فضاها از سر ناآگاهی، ره به ترکستان برده اند و تنها انگشت بر معایب پنهان و آشکار آن گذاشته و با زیبا جلوه دادن ظاهر حقیقت آن معایب، از محسنات واقعی اش دور افتاده اند.

وی اظهار داشت: یکی از عوامل محبوبیت رسانه های اجتماعی این است که طیف وسیعی از خواسته ها، اهداف و انگیزه های افراد، گروه ها و سازمان ها پاسخ می دهد و به آن ها قدرت خلق تولید می دهد.

دکتر نصرآبادی در ادامه به معرفی دو نرم افزار وایبر و واتس آپ پرداخت و برخی کارکردها، معایب و محاسن آن را برای دانش آموزان بیان کرد.

وی همچنین به برگزاری سلسله جلسات مشترک با همکاری واحد های مختلف شهرداری از جمله آموزش شهروندی برای آگاهی داشتن آموزان پرداخت.

همچنین در این همایش خاتم پور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش سبزوار نیز به لزوم برگزاری این جلسات پرداخت و برخی جوانب آن را تشریح کرد.

در ادامه این همایش آقایان دکتر دلبری و مشرقی در مورد جنبه های جامعه شناختی این شبکه ها و تست میزان علاقه دانش آموزان به عضویت در شبکه های اجتماعی پرداختند.

در حاشیه این همایش مسئول آموزش شهروندی شهرداری سبزوار نیز از برگزاری دوره آموزش شهروندی در موضوعات مختلف برای دانش آموزان مقطع متوسطه در طول سال خبر داد.

حسن مختاری همچنین گفت: در راستای آموزش بهتر دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، واحد آموزش شهروندی شهرداری با پژوهش سرای اسرار تفاهم نامه علمی- پژوهشی امضا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.