کد خبر : 3525
دیدگاه‌ها برای هیئات مذهبی زیباترین مظهر مشارکت های مردمی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 1:54
-

هیئات مذهبی زیباترین مظهر مشارکت های مردمی

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: نخستین المان عاشورایی مشک بزودی در سبزوار نصب می شود. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان این مطلب افزود: این المان ۴.۵ متری با الگوگیری از المان میدان مشک در شهر کربلا ظرف مدت یک هفته ساخته شده

hosein-bidiسبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: نخستین المان عاشورایی مشک بزودی در سبزوار نصب می شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان این مطلب افزود: این المان ۴.۵ متری با الگوگیری از المان میدان مشک در شهر کربلا ظرف مدت یک هفته ساخته شده است.

وی با اظهار اینکه این المان برای نخستین بار با همکاری سازمان پارک ها و کانون فرهنگی و هنری دارالعلم قرآن در این شهر ساخته و نصب خواهد شد، اظهار کرد: طی مراسمی در چند روز اینده این المان به صورت موقت در محل میدان لاله نصب می گردد.

بیدی با اظهار اینکه سازمان پارک ها معتقد است که می تواند با همکاری تمام گروه ها و بافت های اجتماعی، مذهبی در زیباسازی منظر شهری تحول ایجاد کند، گفت: تمام هزینه های این المان از محل مشارکت های مردمی تامین شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار همچنین گفت: فراهم ساختن بستر مناسب برای حضور گروه های فرهنگی اجتماعی سطح شهر یکی از کاربری های سازمان پارک محسوب می شود در این راستا سازمان پارک ها برای نخستین بار کاربری های فرهنگی را در سطح پارک های باغ ملی و ارم به صورت قانونمند و برنامه ریزی پیگیری نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.