کد خبر : 10037
دیدگاه‌ها برای وزیر فرهنگ به دیدار حمید سبزواری رفت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 18:19
-

وزیر فرهنگ به دیدار حمید سبزواری رفت

سبزواریان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (۲۸ شهریور) به همراه سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی خود به دیدار حمید سبزواری شاعر انقلابی کشورمان رفت و با وی گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، علی جنتی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای سبزواری، گفت: مقام معظم رهبری همواره به حوزه فرهنگ و

hamid-sabzevari02سبزواریان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (۲۸ شهریور) به همراه سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی خود به دیدار حمید سبزواری شاعر انقلابی کشورمان رفت و با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، علی جنتی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای سبزواری، گفت: مقام معظم رهبری همواره به حوزه فرهنگ و ادب توجه ویژه دارند و آن را هدایت می‌کنند و مشوق بوده‌اند.

وی افزود: جلسات و نشست‌های هرساله ایشان با اهالی شعر و ادب نشان‌دهنده علاقه شخصی‌شان به این حوزه است.

جنتی گفت: حمید سبزواری جزو شاعرانی است که در انقلاب همواره پیشتاز بوده است و عمر پربرکت وی برای انقلاب اسلامی ایران منشأ خیر و تولید آثار ارزنده‌ای بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آثار و سروده‌های سبزواری ادامه داد: با جمع‌آوری شعرهای وی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی چاپ این آثار را دارد و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

در ادامه سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حمید سبزواری، گفت: ایشان علاقه خاص و ویژه‌ای نسبت به حمید سبزواری دارند و فرموده‌اند که همچنان جوانانه شعر می‌سراید.

در بخش دیگری از این دیدار، فرزند حمید سبزواری گفت: پدرم برای انقلاب اسلامی ایران مبارزات فراوانی کرده و بیش از ۹۰۰ ترانه برای انقلاب سروده است.

او افزود: بسیاری از شعرهای پدرم چاپ نشده و همواره خودشان نیز گفته است که همه آرزویم این است که شعرهایم از آرشیو سازمان صدا و سیما دریافت و چاپ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.