کد خبر : 12114
دیدگاه‌ها برای ویزیت رایگان بیماران سبزوار در دهه فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 19:06
-

ویزیت رایگان بیماران سبزوار در دهه فجر

سبزواریان: مسئول درمانگاه امام‌حسین(ع) سبزوار اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ویزیت بیماران در این درمانگاه تا پایان این ایام‌الله رایگان انجام می‌شود. مهدی شرفی، مسئول درمانگاه امام‌حسین(ع) سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه به دنبال بهانه‌ای هستیم تا ویزیت برای بیماران در بعضی مواقع حذف کنیم تا خدمات رایگان ارائه دهیم، تصریح

vizit-rayegan

عکس تزئینی است

سبزواریان: مسئول درمانگاه امام‌حسین(ع) سبزوار اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ویزیت بیماران در این درمانگاه تا پایان این ایام‌الله رایگان انجام می‌شود.

مهدی شرفی، مسئول درمانگاه امام‌حسین(ع) سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه به دنبال بهانه‌ای هستیم تا ویزیت برای بیماران در بعضی مواقع حذف کنیم تا خدمات رایگان ارائه دهیم، تصریح کرد: در این راستا به مناسبت دهه فجر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه ویزیت پزشک عمومی و معاینه دندانپزشکی در این درمانگاه از ساعت هفت صبح تا ۲۲ رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند: «ما می‌خواهیم اگر کسی در خانواده‌ای مریض شد، آن خانواده جز رنج بیمار‌داری، رنج دیگری نداشته باشد»، اظهار کرد: هدف ما درآمدزایی نبوده است بلکه هدف خدمت است.

مسئول درمانگاه با تقدیر و تشکر از پزشکانی که در طرح‌های ویزیت رایگان بیماران همکاری می‌کنند، اضافه کرد: از طرح‌های دیگر این درمانگاه ارائه خدمات پزشکی رایگان به بسیجیان و ساکنان بعضی روستاها با حضور پزشکان در مناطق محروم است از همین رو بیمارانی که از طرف کمیته امداد و بهزیستی نیز مراجعه کنند، در این محل خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

در همین خصوص دکتر محمد حیدر صدر، پزشک عمومی درمانگاه امام‌حسین(ع) سبزوار که در دهه فجر بیماران را رایگان ویزیت می‌کند، در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: خدمت‌رسانی به محرومان و از خدمت به مردم لذت می‌برم و از کار برای‌ خدا خوشحال هستم زیرا وقتی انسان برای خدا کار می‌کند، مزدش را هم خدا می‌دهد و وقتی بیماران با خوشحالی از مطب خارج می‌شوند و برای خودم یا پدر و مادرم دعا می‌کنند من هم خوشحال می‌شوم.

وی که حدود ۳۵ سال است طبابت می‌کند و ۲۰ سال از آن را در بیمارستان امدادی بوده و یا در اردوهای جهادی مختلفی شرکت کرده است، با بیان اینکه اگر پزشکی تخصص لازم را داشته باشد و صادقانه و برای خدا خدمت کند، ثروت و شهرت خودش به دنبالش می‌آید، اضافه کرد: انسان‌ها نباید ملاکشان پول و مادیات باشد و یا هدفشان از کار کردن جمع‌آوری پول و ثروت باشد.

این پزشک عمومی بیان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و در آن‌ها شرکت دارم ویزیت رایگان بسیجیان در پایگاه‌ها‌ی مناطق محروم و همچنین روستائیان است که لذتی خاص دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.