کد خبر : 3564
دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه روز مبارزه با استکبار جهانی در سبزوار برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 18:46
-

ویژه برنامه روز مبارزه با استکبار جهانی در سبزوار برگزار می‌شود

سبزواریان.کام: رئیس شورای تبلیغات اسلامی سبزوار از برگزاری ویژه برنامه برگزاری روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رادمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز متقارن با روز عاشورای حسینی است، گفت:

alireza-radmanسبزواریان.کام: رئیس شورای تبلیغات اسلامی سبزوار از برگزاری ویژه برنامه برگزاری روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رادمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز متقارن با روز عاشورای حسینی است، گفت: در همین راستا ویژه برنامه‌ای با حضور هیئت‌های مذهبی و هئیت مذهبی دانش‌آموزی در بین ۲ نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی سطح شهرستان به شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا و مرگ بر انگلیس مزین شده است، یادآور شد: از عموم امت حزب‌الله خواسته شده تا در روز عاشورا در محل مسجد جامع سبزوار برای اجرای مراسم حضور یابند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی سبزوار با بیان اینکه اباعبدالله‌الحسین (ع) برای مبارزه با دشمنان و مستکبران زمان خودشان قیام کردند، خاطرنشان کرد: ما نیز باید با پیروی از این امام همام و تبعیت از ولی فقیه در برابر مستکبرین زمان بایستیم.

رادمان با بیان اینکه یزیدیان امروز همین کشورهایی هستند که در منطقه گروه‌های تکفیری را به‌ وجود آورده‌اند، گفت: امروز شاهد هستیم موج استکبارستیزی ملت ایران از مرزهای سیاسی و جغرافیایی گذشته و ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان با تاسی از قیام انقلابی ملت ایران که متاسی از قیام عاشوراست آماده شهادت و مبارزه با مستکبران و آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه عاشورا در حقیقت درس ایستادگی در برابر ستم و جور ظالمان را به ما می‌دهد، افزود: ملت ما همواره در راه مبارزه با دشمنان اسلام تابع ولی فقیه و امام خامنه‌ای (مدظله) است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.