کد خبر : 3528
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 1:57
-

پارک محله ” پرستار ” در سبزوار افتتاح می شود

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهر سبزوار، پارک محله ” پرستار ” در آینده ای نزدیک افتتاح و بهره برداری می شود. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان این مطلب افزود: این پارک محله که در خیابان

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهر سبزوار، پارک محله ” پرستار ” در آینده ای نزدیک افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان این مطلب افزود: این پارک محله که در خیابان پرستار واقع شده دارای ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت است و مورد استفاده شهروندان ساکن در خیابان های رازی و حاشیه بلوار کشاورز می باشد.

وی این پارک محله دارای مبلمان پارکی و گونه های گیاهی و درختی سازگار است که بعد از عاشورا و تاسوعای حسینی به جمع پارک محله های دیگر شهر اضافه می شود.

بیدی با اظهار اینکه سازمان پارک ها و فضای سبز ایجاد و احداث چند پارک محله را نیز در محدوده سکونتگاه های غیررسمی سبزوار در دستور کار قرار داده است، افزود: هم اکنون در حال شناسایی زمین هایی با کاربری فضای سبز در محدوده این محلات هستیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: احداث پارک محله ها می تواند محلی برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و گذران اوقات فراغت باشد که سازمان پارک ها با برنامه ریزی های مدون بنا دارد فعالیت های خاصی را با توجه به بافت اجتماعی محلات انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ترشیزی چهارشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

تشکر از شهرداری

نظرات بسته شده است.