کد خبر : 10040
دیدگاه‌ها برای پاکبانان سبزوار، شهر را در آستانه ماه مهر تنظیف می کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 18:23
-

پاکبانان سبزوار، شهر را در آستانه ماه مهر تنظیف می کنند

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: بازگشایی مدارس یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی اجتماعی در سطح شهر است که باید به نحوی صورت پذیرد تا یک روز به یاد ماندنی را برای دانش‌آموزان و شهروندان رقم بزند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان اینکه مدیریت شهری برای حضور بدون

pakbanan01سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: بازگشایی مدارس یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی اجتماعی در سطح شهر است که باید به نحوی صورت پذیرد تا یک روز به یاد ماندنی را برای دانش‌آموزان و شهروندان رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان اینکه مدیریت شهری برای حضور بدون دغدغه محصلان در مدارس اقدامات لازم را از هفته های قبل آغاز نموده است، افزود: تشکیل ستاد استقبال از مهر در شهرداری نشان از توجه این دستگاه خدمات رسان به برگزاری باشکوه بهار تعلیم و تربیت دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس، کمیته های دخیل در ستاد مذکور از جمله کمیته خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی عمرانی، روابط عمومی، فرهنگی و… از ابتدای شهریور ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده اند تا در اول مهر ماه شاهد بازگشایی باشکوه مدارس باشیم.

کوشکی خاطرنشان کرد: در این راستا رفت و روب و تنظیف معابر و خیابان های اصلی شهر توسط ۲۰۰ پاکبان از نواحی دوگانه شهرداری به مدت ۲ روز در آغاز ماه مهر و هفته دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: خیابان های کاشفی تا هویزه، بعثت، میدان قلوه تا چهارراه رازی، منطقه پشت کارخانه زیره، سلمان فارسی تا کمربندی، چهارراه قند و شکر تا چهل متری، جوادیه غربی تا میدان کارگر و خیابان فیاض در مدت مذکور تنظیف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.