کد خبر : 3070
دیدگاه‌ها برای پرواز بالن های کاغذی کودکان سبزواری بر فراز پارک شهدای گمنام بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 18:14
-

پرواز بالن های کاغذی کودکان سبزواری بر فراز پارک شهدای گمنام

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از برگزاری نخستین جشنواره هفته ملی کودک در سبزوار خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با بیان اینکه ۱۶ مهر، روز جهانی کودک و هفته ملی کودک فرصتی است برای معطوف نمودن توجه مسئولان جامعه و والدین به نیازهای کودکان و نوجوانان،

children-dayسبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از برگزاری نخستین جشنواره هفته ملی کودک در سبزوار خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با بیان اینکه ۱۶ مهر، روز جهانی کودک و هفته ملی کودک فرصتی است برای معطوف نمودن توجه مسئولان جامعه و والدین به نیازهای کودکان و نوجوانان، افزود: توجه به این مهم می تواند در پویایی و بالندگی این قشر از جامعه تاثیر مطلوبی داشته و افق های روشن و امیدبخشی را برای آنها فراهم نماید.

وی با بیان اینکه این جشنواره جمعه هجدهم مهرماه در مزار پارک شهدای گمنام سبزوار برگزار خواهد شد، هدف از اجرای این جشنواره را جلب توجه افکار عمومی خصوصا خانواده ها به ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان، تقویت حس امید به اینده و کمک به شکل گیری خاطرات شاد و به یاد ماندنی برای کودکان شرکت کننده در ویژه برنامه های هفته ملی کودک، ارتقا سطح دانش و اگاهی فعالان حوزه کودک بیان کرد.

اختریان افزود: غرفه های مجسمه های گلی، کاردستی های خلاق، برج های شنی، اوریگامی، نقاش خلاق، یک کلمه حرف حساب، مشاور کودک، صورتک سازی، تغذیه سالم و محصولات فرهنگی از جمله غرفه هایی خواهند بود که در آن روز برای کودکان و خانواده هایشان فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: در حاشیه این جشنواره هم بازی ها و مسابقات خانوادگی، بازی های بومی و محلی، پرواز بادبادک ها بر فراز شهدای گمنام، رها سازی بالن های کاغذی در شب با پیام صلح و ارامش برای تمام کودکان ایران، پرواز کبوتران نامه بر حامل نامه های کودکان سبزواری برای کودکان غزه، عکس یادگاری، خاطره ماندگار و صندوق آرزوهای کودکانه از دیگر برنامه هیا این جشنواره می باشد.

مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار ابراز امیدواری کرد بتوانند جشنواره ای مطلوب به همراه یک روز با نشاط و متفاوت و تاثیرگذار به دور از حرف و شعار، در ذهن کودکان شهر سبزوار بسازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.