کد خبر : 12000
دیدگاه‌ها برای پنج طرح عمرانی در سبزوار بهره برداری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 19:22
-

پنج طرح عمرانی در سبزوار بهره برداری شد

سبزواریان: پنج طرح عمرانی در دومین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی در بخش ششتمد سبزوار بهره برداری شد. به گزارش ایرنا، معاون عمرانی فرمانداری سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: چهار ساختمان دهیاری در روستاهای مهرشاهی، ابراهیم آباد، کلاته تیرکمان و روستای سبه بخش ششتمد سبزوار به

eftetah-dehyari-01سبزواریان: پنج طرح عمرانی در دومین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی در بخش ششتمد سبزوار بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی فرمانداری سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: چهار ساختمان دهیاری در روستاهای مهرشاهی، ابراهیم آباد، کلاته تیرکمان و روستای سبه بخش ششتمد سبزوار به بهره برداری رسید.

حسین شاد افزود: هر کدام از این ساختمان ها با زیربنای ۵۰ تا ۱۱۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰۰ تا ۴۰۰ متر مربع احداث شده و برای ساخت آنها بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: طرح پل عابر پیاده روستای چنار بخش ششتمد سبزوار نیز با دهانه ۱۳.۵ متر و هزینه ۲۵۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید ارائه خدمات به روستاها و مناطق محروم است افزود: طی دو سال گذشته روستائیان این شهرستان از خدمات زیربنایی خوبی بهره مند شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.