کد خبر : 4385
دیدگاه‌ها برای پیاده‌روسازی در سبزوار از ۵۰ درصد گذشت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 15:10
-

پیاده‌روسازی در سبزوار از ۵۰ درصد گذشت

سبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی پروژه پیاده‌روسازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان این مطلب افزود: در نیمه دوم سال جاری،۱۰۰ هزار متر مربع از پیاده‌روهای شهر سبزوار با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال

shahrdari-pyadeosazi01سبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی پروژه پیاده‌روسازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان این مطلب افزود: در نیمه دوم سال جاری،۱۰۰ هزار متر مربع از پیاده‌روهای شهر سبزوار با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی گفت: در این طرح؛ پیاده روهای خیابان های بوستان، نیستان، گلستان، بعثت ،۲۲ بهمن، عطاملک جنوبی، سلمان فارسی، سجاد، جنت، فرهنگیان، شهرک اندیشه، اسدآبادی، رازی شرقی، رازی غربی، آرمان، شهرک جهاد، خرمشهر، محقق جنوبی، بلوار پاسداران و بلوار امام رضا(ع) در دستور کار است که عملیات اجرایی برخی از این خیابان ها به اتمام رسیده است.

ریواده اظهار داشت: مصالح به کار رفته در این طرح از بلوک های پلیمری با ترکیب سنگ و رنگ های متنوع است که از کارگاه تولید بلوک شهرداری سبزوار که چندی پیش با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد است..

مدیر اداره عمران شهرداری سبزواربا بیان اینکه نهضت پیاده روسازی سبزوار تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید، گفت: این مهم هدیه‌ای به شهروندان سبزواری در آستانه سال جدید خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.