کد خبر : 12545
دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت محمد سالاری به مناسبت در گذشت حمید سبزواری بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 17:43
-

پیام تسلیت محمد سالاری به مناسبت در گذشت حمید سبزواری

سبزواریان: عضو سبزواری شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت استاد حمید سبزواری، شاعر و سراینده آثار ماندگار انقلاب و دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح ذیل می‌باشد: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت شاعر مجاهد و هنرمند انقلابی، مرحوم استاد حمید سبزواری، جامعه فرهنگ و ادبیات متعهد و انقلابی

mohammad-salari01سبزواریان: عضو سبزواری شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت استاد حمید سبزواری، شاعر و سراینده آثار ماندگار انقلاب و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل می‌باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر مجاهد و هنرمند انقلابی، مرحوم استاد حمید سبزواری، جامعه فرهنگ و ادبیات متعهد و انقلابی و به ویژه سبزواری‌های فرهیخته در سراسر کشور را به سوگ نشاند.

اینجانب به عنوان یکی از فرزندان دیار دارالمومنین سبزوار، خطه علم و دانش و فرهنگ ایران زمین، ضایعه درگذشت «پدر شعر انقلاب»، شاعر توانمند و متعهد انقلاب اسلامى، استاد فرزانه، حمید سبزواری را که بی‌تردید از مفاخر ادبیات و پایه‌های شعر انقلاب به حساب می‌آید را خدمت رهبر معظم انقلاب، جامعه هنرمندان و نخبگان و خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با اولیاء الهی را مسئلت می‌نمایم.

محمد سالاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.