کد خبر : 9505
دیدگاه‌ها برای چرا در آستانه برداشت چغندر قند، شکر وارد می‌شود؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 20:22
-

چرا در آستانه برداشت چغندر قند، شکر وارد می‌شود؟

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار گفت: چرا در آستانه فصل برداشت چغندر قند، شکر وارد کشور می‌شود؟ این اقدام موجب کاهش قیمت چغندر قند و حاصل دسترنج کشاورزان می شود. به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در نطق میان دستور گفت: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای که برای حفظ حقوق مردم و کشور و فراهم کردن فضای

choqondar-qand02سبزواریان: نماینده مردم سبزوار گفت: چرا در آستانه فصل برداشت چغندر قند، شکر وارد کشور می‌شود؟ این اقدام موجب کاهش قیمت چغندر قند و حاصل دسترنج کشاورزان می شود.

به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در نطق میان دستور گفت: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای که برای حفظ حقوق مردم و کشور و فراهم کردن فضای تنش زدایی بین المللی تلاش کرد، تشکر می کنم. همه باید فرصت توافق حاصل شده را مغتنم شمرده و در بحث برجام و توافق هسته‌ای باید همدلی و همصدایی را پیشه کنیم و از دو قطبی کردن دوری کرده که در این امر مهم قطعا نظام، تصمیم منطقی و درست را با هدایت رهبری خواهد گرفت.

نماینده مردم سبزوار گفت: سیاست تنش زدایی و صلح طلبی جمهوری اسلامی از موضع اقتدار و منطق اسلامی و ایرانی و برخاسته از فرهنگ غنی چند هزار ساله ماست.

وی با تبریک ۲۱ مرداد روز صنایع کوچک، گفت: صنایع کوچک ۹۲ درصد صنایع کشور را مشمول می شود که هم اکنون ۱۸ درصد این صنایع تعطیل شده و ۳۰ درصد با کمتر از ظرفیت ۷۰ درصد مشغول فعالیت است لذا از رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و وزیر صنعت می خواهم با اجرای قانون رفع موانع تولید و تأمین سرمایه در گردش به صنایع کوچک و خصوصا به صنایع شهرک های صنعتی شماره ۱ و ۲ سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب و چند کارخانه دیگر که باعث اشتغال و کارآفرینی و رشد اقتصادی در کشور می شود، توجه کند.

سبحانی فر متذکر شد: از وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس جمهوری می خواهم بر اساس قانون اساسی که حافظ مال مردم است، نسبت به تعیین تکلیف و تأمین امنیت پولی مردم که در مؤسسه مالی میزان سپرده‌گذاری کرده‌اند اقدام کند. این مؤسسه با گذشت بیش از ۱۲ سال فعالیت، چه به صورت قانونی و غیرقانونی موجب اعتماد مردم شده و ۴ هزار میلیارد تومان پول جمع آوری کرده بود و اکنون که انحلال آن اعلام شده، مردم در بلاتکلیفی مانده اند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار انتقال آب به زمین های زراعی حوزه انتخابیه اش شد و افزود: با وجود خشکسالی چند سال اخیر و بی توجهی به حمایت های نهادهای کشاورزی و قول تأمین لوله گذاری تاکنون حتی یک کیلومتر از زمین های زراعی لوله گذاری نشده است.

سبحانی فر با انتقاد از واردات شکر و پرداخت نشدن پول گندم و جو خریداری شده از کشاورزان، گفت: چرا در آستانه فصل برداشت چغندر قند، شکر وارد کشور می شود؟ این اقدام موجب کاهش قیمت چغندر قند و حاصل دسترنج کشاورزان می شود. علاوه بر این پس از گذشت ۳ ماه از برداشت محصول جو و گندم و تحویل آن، هنوز کشاورزان پول آن را دریافت نکرده اند.

نماینده مردم سبزوار با یادآوری سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی خواستار توجه ویژه به بهسازی و آسفالت جاده های سبزوار به نیشابور و برخی شهرهای استان، اجرای قول تکمیل پروازهای سبزوار، تسریع در برقراری پرواز سبزوار – تهران و تسریع در تأمین اعتبار راه آهن سبزوار، تهران، مشهد شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: در آستانه بازگشایی مدارس توجه ویژه به دغدغه فرهنگیان در خصوص حقوق و خدمات رفاهی و کارآمد کردن کارت طلایی فرهنگیان و روشن شدن وضعیت مربیان پیش دبستانی که چند روز است مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند، ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.