کد خبر : 4172
دیدگاه‌ها برای کاشت ۴ هزار اصله نهال درخت در آرامستان بهشت رضوان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 1:39
-

کاشت ۴ هزار اصله نهال درخت در آرامستان بهشت رضوان سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: به منظور توسعه فضای سبز آرامستان های سبزوار، ۴ هزار اصله نهال درخت در آرامستان ” بهشت رضوان” کاشته شد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری با بیان این مطلب اظهار داشت: این درختان گونه هایی از شمشاد، ترون، اقاقیا و نارون

shahrdari-logoسبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: به منظور توسعه فضای سبز آرامستان های سبزوار، ۴ هزار اصله نهال درخت در آرامستان ” بهشت رضوان” کاشته شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری با بیان این مطلب اظهار داشت: این درختان گونه هایی از شمشاد، ترون، اقاقیا و نارون می باشند.

وی ایجاد فضای سبز در مسیر آرامستان بهشت رضوان را اقدامی ارزشمند برشمرد و افزود: افرادی که به در این آرامستان حضور می یابند به دلیل از دست دادن یکی از اقوام و دوستان خود نگران و ناراحت هستند که نگاه آنها به فضای سبز باعث تلطیف روح و روان وهم چنین آرامش و تسکین آن ها می شود.

دلبری با تاکید بر اینکه اجرای طرح های درختکاری و توسعه فضای سبز در فضای آرامستان ها از حیث زیست محیطی نیز حایز اهمیت است، ابراز امیدواری کرد: با کاشت ۴ هزار اصله نهال غیر مثمر در آرامستان بهشت رضوان شاهد رشد سرانه فضای سبز و آراستگی ظاهری این آرامستان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.