کد خبر : 8922
دیدگاه‌ها برای کشف یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 15:48
-

کشف یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار

سبزواریان: فرمانده انتظامی سبزوار از کشف یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد هاشمی گفت: در اجرای طرح کنترل جاده های این شهرستان هفته گذشته چهار دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در این جاده ها توقیف شد. وی افزود:

kala-ghachagh01سبزواریان: فرمانده انتظامی سبزوار از کشف یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد هاشمی گفت: در اجرای طرح کنترل جاده های این شهرستان هفته گذشته چهار دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در این جاده ها توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ گوشی تلفن همراه ، ۱۵۳ کارتن مواد غذایی، هزار و ۲۰۰ ثوب البسه و سه دستگاه کولر گازی قاچاق کشف و ضبط شد.

هاشمی با اشاره به تحویل کالاهای کشف شده به گمرک ادامه داد: ارزش تقریبی این کالاها یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق ۲۰ فقره موتورسیکلت در سرخس نیز از دیگر اخبار امروز این پایگاه می باشد.

به گفته فرمانده انتظامی سرخس در پی اعلام سرقت موتورسیکلت در یکی از خیابانهای مرکزی این شهر تحقیقات برای یافتن سارق آغاز شد.

سرهنگ محسن باقرزاده افزود: با بررسی دوربین مداربسته یکی از مغازه های اطراف محل سرقت، سارق شناسایی و پس از انجام تحقیقات گسترده دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم ۱۹ ساله در بازجویی به ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهر اعتراف کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.