کد خبر : 11499
دیدگاه‌ها برای ۱۵ نفر در شهرستان سبزوار تاکنون کاندیدای نمایندگی مجلس شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 15:23
-

۱۵ نفر در شهرستان سبزوار تاکنون کاندیدای نمایندگی مجلس شدند

سبزواریان: معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سبزوار از ثبت نام ۱۵ تن از کاندیدای انتخابات مجلس در ستاد انتخابات سبزوار خبرداد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار حسین میر دشتی با اعلام این خبر افزود: از صبح امروز نیز تعداد ۵ تن دیگر از کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرآیند ثبت نام خود را

entekhabat94-majles01سبزواریان: معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سبزوار از ثبت نام ۱۵ تن از کاندیدای انتخابات مجلس در ستاد انتخابات سبزوار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار حسین میر دشتی با اعلام این خبر افزود: از صبح امروز نیز تعداد ۵ تن دیگر از کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرآیند ثبت نام خود را به انجام رساندند که براساس اعلام وزارت کشور یکی از این کاندیداها با حضور در ستاد انتخابات کشور فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده است.

وی افزود:روز گذشته نیز تعداد ۴ تن از کاندیداهای نمایندگی مجلس در محل فرمانداری سبزوار حاضر و ثبت نام کردند.

میر دشتی ادامه داد: بیشترین حضور کاندیداهای نمایندگی مجلس برای ثبت نام مربوط به امروز است که تعداد ۵ تن از کاندیداها فرآیند ثبت نام خود را انجام داده اند.

وی اضافه کرد:از این تعداد ثبت نام کنندگان ۱۲ تن آقا و ۳تن خانم هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزواربا بیان اینکه حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های خوشاب، داورزن، جوین و جغتای است عنوان کرد: سبزوار به عنوان بزرگترین حوزه انتخابیه در منطقه قرار دارد.

میردشتی با بیان اینکه ثبت نام قانونی از روز ۲۸ آذرماه لغایت ۴ دی ماه به مدت یک هفته در فرمانداری در ساعات اداری و غیر اداری همچنان ادامه دارد گفت:انتظار ما از کاندیداها این است که ثبت نام را به روز های پایانی موکول نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.