کد خبر : 8749
دیدگاه‌ها برای ۱۶ روستای شهرستان سبزوار با تانکر آبرسانی می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 تیر 1394 - 17:36
-

۱۶ روستای شهرستان سبزوار با تانکر آبرسانی می شوند

سبزواریان: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سبزوار گفت: آبرسانی به جمعیت سه هزار و ۹۴۹ نفری ۱۶ روستای این شهرستان هم اینک با تانکر صورت می گیرد. مهندس محمدرضا چشمی در گفت و گو با قدس آنلاین در سبزوار افزود: به دلیل تداوم پدیده خشکسالی کمیت آب شماری از روستاهای برخوردار از شبکه

tanker-abfa01سبزواریان: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سبزوار گفت: آبرسانی به جمعیت سه هزار و ۹۴۹ نفری ۱۶ روستای این شهرستان هم اینک با تانکر صورت می گیرد.

مهندس محمدرضا چشمی در گفت و گو با قدس آنلاین در سبزوار افزود: به دلیل تداوم پدیده خشکسالی کمیت آب شماری از روستاهای برخوردار از شبکه آبرسانی با تغییر و کمبود مواجه شده لذا سعی توسط تانکر روزانه برای هر نفر حداقل پنج لیتر آب تامین شود.

وی ادامه داد : هفت مجتمع آبرسانی روستایی تقریبا برای تمامی روستاهایی که در این شهرستان از نظر تامین آب شرب مشکل دارند در حال ساخت است که تکمیل آنها به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ روستا با جمعیت ۵۰ هزار و ۸۸۰ نفر در این شهرستان از شبکه های آب شرب روستایی بهره مند هستند اظهار داشت : منابع آبی تامین کننده آب شرب روستاهای سبزوار شامل ۳۱ حلقه چاه عمیق و دستی، ۹ رشته قنات و پنج دهنه چشمه است که حدود ۳۵۰ لیتر در ثانیه آب تولید می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.