کد خبر : 9627
دیدگاه‌ها برای ۱۴۰۰ زائر، پیاده به مشهد می‌رسند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 17:58
-

۱۴۰۰ زائر، پیاده به مشهد می‌رسند

سبزواریان: سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده گفت: حدود ۱۴۰۰ نفر از زائران امشب و فردا به مشهد می‌آیند. حسین رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک کاروان ۱۲۰۰ نفره در جاده نیشابور، کاروان ۱۵۰ نفره از روستای طبس سبزوار و ۴۵ نفر از بانوان پیاده از شهرستان فریمان در حال رسیدن به مشهد

zaer-pyadeسبزواریان: سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده گفت: حدود ۱۴۰۰ نفر از زائران امشب و فردا به مشهد می‌آیند.

حسین رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک کاروان ۱۲۰۰ نفره در جاده نیشابور، کاروان ۱۵۰ نفره از روستای طبس سبزوار و ۴۵ نفر از بانوان پیاده از شهرستان فریمان در حال رسیدن به مشهد هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی به استقبال این زائران می‌روند و به احتمال زیاد مراسم استقبال از آنان به رباط خاکستری برپا می‌شود.

رضایی با اشاره به این‌که در دهه کرامت ۲۲۵۰ نفر زائر پیاده به مشهد مشرف می‌شوند، ‌افزود: این کاروان‌ها در قالب ۱۰ کاروان پیاده به مشهد می‌آیند و کاروان‌ شهرهای بافق یزد و زرند کرمان طولانی‌ترین مسیرها را طی کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده عنوان کرد: خدا را شاکریم که برای مجموعه کاروان‌ها در دهه کرامت مشکل و حادثه‌ای به وجود نیامد‌، برخی از این کاروان‌ها مسافت‌های طولانی را طی کردند، اما ‌یقین داریم که این افراد تحت بیمه امام رضا(ع) هستند و امام هشتم به آنان کمک می‌کنند.

‌وی یادآور شد: ایستگاه‌های مختلف از زائران در طول روز از زائران پذیرایی می‌کنند و زائران منعی برای اسکان اماکن مختلف ندارند، همچنین در شب برای زائران ایستگاه‌های صلواتی در نظر گرفتیم و برای زائران در مسیر نیشابور سه ایستگاه، در فریمان یک ایستگاه و در جاده قوچان یک ایستگاه ارائه خدمات می‌کنند.

‌رضایی با بیان این که حسینیه‌های سطح شهر مشهد برای اسکان زائران پیاده در نظر گرفته شده‌اند، اضافه کرد: آستان قدس رضوی نیز بسته‌های فرهنگی و غذای متبرک به این زائران می‌دهند و هلال‌احمر نیز در طول مسیر به آنها کمک می‌رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.